dinsdag 3 september 2024

Tess





 

10 opmerkingen:

  1. Zowww da's best snel toch? Alweer een nieuwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo snel. . .'t lijkt Overtoom wel :) Maar het is weer een mooie zeker met die achtergrond van Luuntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker snel deze reis. Wat heb je mooi gedaan. Elfjes ben jij echt dol op. Zo beeldje had ik toen ook in huis gehad. Mooie gedicht heb je geschreven. Tess is ook weer blij geworden. Fijne dag verder. 🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens noou vlot🤔heb ik niet hier je verjaardag elf visite gemist?? Maar ja zeker maar kijk Tess vond een bankje . Daar kon ze met haar mooie jurkjes muziek gaan spelen. Erg mooi 👍👌. Goed als je zin heb bij je kan je ook weer lekker bijlezen ik zeg fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kennis is de enige toegang tot ware woorden, dan lees ik tussen de regels van liefde en warmte. Dat deze mooie tonen ons nog lang mogen laten luisteren, en lezen. Wat in de Manor geschiedde zal nog veel zielen strelen.
    Groetjes van aan de overkant ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij kent vast het verhaal van die ezel en die steen, waar hij zijn hoofd steeds tegen stoot! Mijn reactie op jouw reactie staat hieronder :)

      Verwijderen
  6. Groetjes van hierboven Kay :) Dank voor je woorden! Ik zie dat je die Tess háást kunt horen spelen en zingen, net als ik! En ja, de Manor zal blijven bestaan, in de één of andere vorm...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens ja zeker ze geniet van alles. Ze kan enorm uren lekker spelen zonder ons aandacht . Maar houd ook van weg gaan overal is ze geïnteresseerd. Ook met opa helpen met haar auto die stuk is enz. Het is zeker genoot om haar hier ook te hebben
    Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik ga elke maandag ochtend werken waar ik voor mijn pensioen heb gewerkt. Er gaat dingen niet zo goed met de koffiemachine 's . En ja men werkt beter als de koffie lekker is 😂. Maar ga over week eerst op vakantie naar bungalow park Eemhof met Jaap Ilse en Jesslyn 💕

    BeantwoordenVerwijderen