maandag 27 januari 2020

Rond






28 opmerkingen:

  1. Wees niet ongerust om mij hoor, dit is vooral naar aanleiding van de bevrijding van Auschwitz, 75 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag Clemens, nee ik was niet ongerust over jou. Opdat we dit nooit mogen vergeten,van de mensen die alles hebben meegemaakt zijn de meesten al gestorven. Wij moeten hun verhaal blijven doorvertellen, en hopen dat daardoor zoiets niet meer kan gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedicht Clemens, helaas over een minder mooi onderwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens,

    Mooie gedicht heb je daar staan Clemens. Er zit vooral heel gevoel erin. Het was toen heel erg geweest. De meeste in deze tij hebben vroeger meegemaakt. Lijkt me vreselijk tijd geweest. Pfff.. Het is wel passelijk foto erbij je gedicht. Ik wens jou dan fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede middag Clemens, ik kom je een heel fijn weekend toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zondag, en hier een miezerig weertje, ik blijf maar binnen vandaag. Misschien is het bij jullie daar beter weer. Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedeavond Clemens denk kom eens hier langs. Warempel nieuwe log. Ben ook tijd druk. En nu weer wennen met mijn oude rooster ja maandags werken en dinsdag vrij lekker de markt weer over.
    Gisteren gewerkt was enorm druk internet eruit dus alles opschrijven van bedragen en wat. En dat in je uppie. Maar goed ben er nog.

    Nu over je gedicht, heel mooi prachtige woorden geeft mij veel indruk ook.
    Heb jij film The Wave weleens gezien???
    Goed fijne avond groetjes van mij πŸ™‹‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens, ik wens je een goed begin van de nieuwe week, en gelijk maar een heel goede week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens, vandaag zagen we de week weer door ;) Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens, een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leugens misvormen een hart. Strakke en mooie tekst.

    Ik laat hierbij weten dat ik terug een blog heb aangemaakt.
    http://imagenes-personales.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even de stilte doorbreken met een vriendelijke groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Clemens: op je reactie. Met alle begrip hoor, vraag het mij. Maar ik heb deze uitlaatklep weer eens nodig vandaar. Graag tot ziens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede middag Clemens, ik kom je weer een heel fijn weekend wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens dat naar bos gaan van vrijdag wouw vriendin/collega heel graag. Haar man is terminaal even uitwaaien.
    Over the wave is leraar in America les gaf en uitleg over Hitler zeer intresant hoe het volk snel achter leider aan loopt. Denk vaak laat dat film veel op alle scholen zien.
    Gister gewerkt druk niet normaal vandaag 11 uur weer naar werk en morgen. Maar dinsdag niks lekker naar de kapper. Fijne zondag πŸ‘ Groetjes πŸ™‹ en hoop snel op herstel πŸ’‹

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Clemens, net lees ik wat Florence hierboven tikte, daar stem ik volledig mee in. Door die film begrijpen kinderen misschien beter hoe mensen zo beΓ―nvloed worden zonder dat ze het echt merken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedenavond denk kon eens even hier langs. Hoe gaat het met je??? Hopelijk beetje boven Jan. Hier bij mij druk met van alles en nog wat en vooral druk met werk. Ik wens je goede nacht en goede week groetjes van mij πŸ‘πŸ™‹‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Even kijken of je al weer hier op je blog bent, niet dus, daarom wens ik je alleen even een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, ik wens je een fijne maandag en ook een fijne week toe. Nog steeds geen zin om te bloggen? Tja dan is een lange blogpauze wel aan te bevelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemiddag Clemens denk voor ik je niet meer kan vinden, want heb nog steeds geen vrienden lijst.
    Tis alweer maart tijd vliegt enorm snel voorbij. Ik ben ook soms erg druk. Dit weekend doe ik heel weinig.
    Hoop alles gaat oky met je of betere kant op
    Groetjes πŸ™‹ van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede morgen Clemens, weer een nieuwe week, die begint hier in ieder geval zonnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het blijft hier nog even 'rond', dus lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemiddag Clemens denk even hier kijkje
    Moest graven want heb nog steeds geen vrienden lijst. Vraag hoe gaat het met je???? Hoop goed
    Groetjes πŸ™‹ van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Clemens, met die corona is iedereen verplicht om dan maar telefonisch of via de pc contact te houden. Ik hoop dat jij niet door die ziekte bent geveld. Maar ik wens je hoe dan ook een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemiddag Clemens ik word nu wel heel ongerust hoe gaat het met je πŸ˜’πŸ™„
    Hoop en denk meerdere gauw nieuws te horen Groetjes πŸ™‹Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi master of the mansion: met ons gaat alles goed, dank om het te vragen.
    Ik wens jou alvast heel gauw een goeie Up-date, volhouden en snel weer beter.
    Groetjes en alle liefs dat je binnenkrijgen kan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Clemens, ik hoop dat je leuke paasdagen hebt gehad, we gaan nu weer over toto de orde van dag voor zover dat kan. Voorlopig geen asiel, geen zwembad, niet op de kleikinderen passen kortom ik ben zelf mijn weekritme totaal kwijt. Hopelijk wordt de lockdown binnenkort opgeheven, maar ja ziek worden is ook niet de bedoeling, dus maar even diep ademhalen en doorzetten.

    BeantwoordenVerwijderen