donderdag 31 oktober 2019

Zij






33 opmerkingen:

  1. Even een Halloween kadootje :) Voor jullie en voor Edi. Nou ja, ik dacht bij de tekst niet echt aan Halloween hoor, maar het is hopelijk wel een leuk kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede avond Clemens, ik zie er geen Halloween in vrees ik, maar het is wel een bijzonder gedicht. Ook een bijzonder mooi schilderij van Editha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat bedoelde ik dus ook, ik zie er geen Halloween in, dus ik ben het ook met je eens dat het geen H-dicht is of moet voorstellen.Zo zie je dat woorden iemand toch op het verkeerde been kunnen zetten. Een fijn weekend gewenst, ik ga mijn bed maar eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens. Nou nee ik denk totaal niet aan Halloween hoor
    Te mooi te lief of ik lees het verkeerd. Ook prachtig schilderij.
    Fijne weekend Enne Ilse heeft een baan 18 nov mag ze beginnen
    Groetjes Floor 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, vandaag een natte zaterdag dus, tenminste hier is het buiten maar druilerig. Dan moeten we het binnen maar gezellig maken. Eerst even aan de koffie want ik ben nog niet goed wakker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens ja vroeg vind ik ook maar ja overal al begonnen in de winkels.En voorheen deden we later mensen hadden geen zin of kochten niks .Dus tja moeten wij er ook aangeloven heb gehoord gisteren enorm druk is geweest .In de winkel en koffiecorner dus mag me borst nat maken voor 12 uur dan werk ik fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens, een zonnige zondag vandaag, ik ga ervan genieten ik hoop dat jij dat ook doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag zagen we de week door en ga ik later op de dag weer naar mijn grote kleindochter toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ps. Jij een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Clemens,

    Halloween is weer voorbij gegaan. Je gedicht heb je mooi geschreven.
    Schilderij pas heel goed erbij. Wat heb je mooie schilderij geplaatst.

    Ik wens jou fijne avond.

    Groetjes Jacqueline & Ferry. SKYBLOG.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Clemens ik kom je even een fijn weekend toewensen, het weer werkt vandaag al mee om lekker naar buiten te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens weer een nieuwe week opstarten .
    Vandaag 11 november dus Sint Maarten hier heel veel snoep in huis
    Fijne maandag en week groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Clemens, er is weer een nieuwe week begonnen , hopelijk wordt het een leuke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Clemens ja ligt ook waar men woont dat Sint Maarten word gedaan. Ondanks de regen zijn erweer veel kindertjes geweest. Nu niks te kort maar ove, heb weer genoten Fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens, Nog bedankt toe gingen reageren bij ons. Ik kwam zomaar even kijken. Wij hebben inderdaad skyblog naam genomen. Het ie wel even wennen. Andere server werd te duur. Daarom zijn wij overgestapt naar andere serve hosting. Maar we konen alles meenemen van oude blog. Clemens ik wens jou fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Clemens, ik kom je even een fijne woensdag wensen. Ik ga straks weer naar mijn oudste kleindochter, maar sinds die op school zit hoef ik er pas om twee uur te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Clemens, ik wens je een heerlijk weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Clemens, tja ik heb momenteel ook nioet veel inspiratie, maar misschien komt het nog wel. Anders zullen we moeten wachten vrees ik. Maar ik wil je nu eerst een heel fijne zondag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede middag Clemens, een fijne week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Clemens ja woensdag 27 is party time dan komt smiddags Sint aan.
    Vrijdag 6 dec alles weg halen en versieren in kerstsfeer. Ja we hebben zeker druk mee. Maar het is zo gezellig. Fijne weekend ben morgen vrij vandaag werken en zondag 👍 Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede morgen Clemens, een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Na lang zoeken gevonden ... nog steeds " liefde en indrukken " ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heyyyyy Kay! Wat leuk dat je me gevonden hebt. Ik dacht wel soms aan je hoor, maar wist geen blog of zo te vinden. En nog steeds niet, helaas! Maar ik hoop dat het goed gaat met je. Je avatar is in ieder geval nog steeds bijzonder!!! :)

      Verwijderen
    2. Helaas is het blog weg, het loonde niet meer. Op FB heb ik wel een besloten groepje. mss kunnen we elkaar daar treffen. Tja de Betty doet het hem he. Alle goeds ♥

      Verwijderen
  23. Goede morgen Clemens, een heel fijn weekend toegewenst. Ik ga vandaag sintcadeautjes zoeken in de stad, want ik wil niet te laat aan mijn gedichten moeten beginnen. Al werkt dat onder druk wel beter dan op mijn gemakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Clemens, een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede morgen Clemens, ik ben ook behoorlijk verkouden ik hoop dat ik me morgen beter voel, want dan moet ik naar de verjaardag van mijn zus in De Bilt. Dat is nog een aardig stukje rijden vanaf hier, zo twee uur heen en twee uur terug, maar ach ze is maar één keer per jaar jarig en gelukkig is het nog niet echt winterweer met sneeuw en ijs.
    Voor jou een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. Nou dichten voor snieklaas gaat bij mij meestal pas goed op het laatste moment, en dan kan ik er soms geen eind aan breien . Daar ben ik dus nog niet mee begonnen.

      Verwijderen
  26. Goedemorgen Clemens zo Sinterklaasfeest op werk achter de rug. Van 12 filialen kwamen er 5 kindertjes. Dat is erg weinig.
    Maar evengoed met goede verhaal lijn. "van kado Piet zit vast enz"
    Toch leuke feest geweest. Nu uit puffen
    Fijne donderdag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Clemens. Vandaag moet ik even heen en weer naar De Bilt, want mijn zus is jarig. Hopelijk is het buiten de spits niet te druk, dat rijdt iets fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goede middag Clemens, ben je aan een winterslaapje begonnen? Het is zo stilletjes hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedenacht Clemens uhhh Ilse is 39 gewirden hoor
    Net terug van film Pennoza trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen Clemens, je vroeg wat de sint voor mij had gebracht, ik zal het even neerpoten. Kneipp badschuim in een doos met vier verschillende geuren en in die geuren ook 4x handcrème. Nu moet ik dus oppassen dat ik niet met het ene geurtje douche en met het andere mijn handen insmeer anders gaat het vast verwarrend ruiken . Een boek van een Nederlandse detective schrijfster (ik heb het nog niet gelezen) natuurlijk ook een chocoladeletter (witte chocola die mag ik wel hebben)
    Het gaat bij ons echt altijd om de gezelligheid,voor tussendoor had ik een schaal pepernoten gemengd met sintschuimpjes op tafel gezet, waar iedereen zo af en toe en duik in nam :)
    Vanmiddag Laura weer uit school halen maar nu eerst een kop koffie. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen