maandag 30 september 2019

Bitterzoet





24 opmerkingen:

  1. mooi clemens, een prachtig palntje ook, wel giftig maar mooi

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede avond Clemens, ja waarom mag zo'n klein wild parkje niet gewoon blijven bestaan. Kinderen hebben vast nog wel meer plekken om hun vlieger op te laten. Ik hou wel van zo'n stukje verwilderde natuur al hou ik ook van vliegeren, maar daar kan ik natuurlijk kort over zijn, voor vliegeren heb je hier een heel breed strand liggen. En giftig of niet, het ziet er zo prachtig uit dat bitterzoet.
    Nog een fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens
    In ons plaats Purmerend moet bosje verdwijnen. Heb eens in 🐸 kikkerpak gedemonstreerd Beusebos moet blijven.
    Het staat er nog maar eens moet wijken voor van de Valk hotel 🏩.
    Ja vandaag hoef ik niet te koken we gaan op visite en 🍲.
    Jasp doet een klus daar.
    Fijne dinsdag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Clemens, een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedenmorgen Clemens vrijdag alweer vandaag en morgen nog in Puylagarden dan zondag weer reis terug naar Purmerend
    Vandaag naar markt van dorpje naast hier. Markt van paar kraampjes.
    Kom je een fijne vrijdag wensen groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Clemens, een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens 3 de nacht ik heel slecht slaap. Vandaag laatste dag hier. Hopelijk slaap ik vanacht beter
    Fijne weekend 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze bloemen ziet heel mooi uit. IK heb deze bloemen werkelijk nooit gezien.
    Mooie kleuren. Mooie gedicht heb erbij geschreven. Staan deze mooie bloemen in de tuin? Zou mooi zijn.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yova.nl bestaat niet meer Het is skyblog.nl Geworden.
      Moet maar JenF erboven indrukken. Dan kom je zelf erin.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  9. Goede morgen Clemens, een heel prettige zondag gewenst, hier is het buiten nat, dus ik ga lekker lezen. Pas weer wat boeken aangeschaft van de boekenbonnen die ik op mijn verjaardag heb gekregen.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens veilig weer in Nederland hihihi en vandaag eerste werkdag was al 3 ,4,half 5 wakker 5 uur maar bed uit gegaan Nee komt niet door de spanning van mijn eerste werkdag weer heb er al maanden last van helaas.
    Kom je fijne dinsdag wensen groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Clemens, nog geen nieuwe inspiratie? Zelf heb ik een oudje neergezet, ik weet niet meer of dat al eerder op mijn blog stond, maar 2006 is ook al een tijd geleden natuurlijk.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het weekend is alweer bijna voorbij, ik ga strakjes bij mijn dochter twee verjaardagen vieren, die van Laura (is al jarig geweest afgelopen week) en die van haar vader, die wordt komende week een jaartje ouder. Zo vang je twee vliegen in ÊÊn klap. Door de week hebben ze het allemaal druk en afgelopen week zat mijn dochter voor haar werk in Wales, dus vandaar die dubbele viering vandaag.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Clemens alweer tiet geleden dat ik hier ben geweest
    Uh valt mee heb verteld ik veilig weer in land ben gekomen
    De eerste week werken zit alweer op begin van 2 de week
    kom je een fijne maandag en week wensen hoop alles oky is
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Clemens, ik heb gister mijn auto weggebracht voor een beurt+apk vandaag, ze bellen wel als hij klaar is. Dus ik ga niet zwemmen, het zwembad is te ver voor mij om te gaan fietsen (en ik houd niet van fietsen)
    Een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Clemens, een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Clemens, ik hoop dat er binnenkort weer een dichtperiode aan gaat komen, want ik mis je dichtkunst.
    Voor vandaag een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Clemens bedankt voor je berichtje altijd weer fijn iets van je tehoren.
    Ja als ik wat heb blijf ik afleiding zoeken weet nog ik ergens weet niet meer waar(heb overal vaak te veel pijn)
    Zat ik toch even achter pc om de zoveel uurtjes even afleiding.Dat is bij ene mens zo en bij de andere anders.
    Ja met andere collega erbij gaan we volgende maand langs tuincentrum met haar,het ergste is ze vertelde mij dat heel veel vrienden weg blijven,hoor je wel meer men vind het te eng.Dat vind ik zo erg om te horen
    Ik zeg sterkte met jou en zeker ik hoop de operatie zal helpen, ik wil weer heerlijk kunnen eten met een vaste prothese deze zit nu los.groetjes zo als ze in UK zeggen take care

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede middag Clemens, ik heb een boek over Percy Jackson (een serie waar ik wel eens een deel van had gelezen) gekocht. Dat was het jeugdboek en ik heb ook nog een volwassen roman gekocht en een mooi boek over de geschiedenis van Middelburg . Dus voorlopig ben ik wel onderdak met het lezen. Ik heb nog een zwak voor jeugdboeken overgehouden uit de tijd dat ik in Amsterdam op een filiaal werkte als hoofd jeugdafdeling. Daar deed ik ook de aanschaf en ik las vaak de boeken eerst voor ik ze bestelde voor mijn werk. Maar dat is inmiddels prehistorie denk ik, nl zo'n bijna vijftig jaar geleden (oeps wat word ik al oud zeg)
    Zo ik ga eens kijken wat ik straks aan eten ga maken, morgen hoeft dat niet, want dan ben ik door mijn zoon + vriendin uitgenodigd om uit eten te gaan. De kleine meid is dan bij haar andere oma, want die kan nog niet mee uit eten natuurlijk.
    Ik wens je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, ik wens je een fijn begin van de nieuwe week toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede morgen Clemens, vandaag alweer dinsdag, ik ben niet naar het asiel, want mijn auto krijgt nieuwe schoenen, ik kan hem vanmiddag weer ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Clemens ja strengekeuring ik denk er maar even niet maar aan tot ik ga bellen.
    Ik doe nooit aan Halloween ben half Brits niet Iers hahahha Alhoewel het met volle teugen in UK word aan mee gedaan maar komt oorspronkelijk uit Ierland.
    Nee wij doen aan 11 november hier .
    Ja triest he over mijn vriendin dat vele niet meer komen .
    Maar goed ik verwachte wel een horror schilderij hhier over Halloween hihihi
    Wens je een fijne woensdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen