donderdag 15 augustus 2019

Beter!






35 opmerkingen:

  1. Zo, hรจhรจ, poepoe, ik heb anderhalf jaar last gehad van een abces op een gekke plek, elke dag verpleging over de vloer gehad, het wou maar niet opschieten, maar nu eindelijk, kunnen we dat hoofdstuk afsluiten! Tijd voor champagne! Of wacht, ik vier het op mijn verjaardag over een aantal dagen, met een extra stuk mokkataart :) Partytime....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal jij blij zijn dat je er vanaf bent, want abcessen zijn behoorlijk pijnlijk.Ik drink een glaasje mee op je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens, een fijne zondag gewenst al is het hier nu niet erg zonnig buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens je bent er weer wat fijn oeps wat lees ik nou ?!!!! gatsie maar eidnelijk van verlost dat is fijn
    Ja maakte me al ongerust maar zag je bij Haba denk even kijken hier.En wat lees ik nou as zondag jaris jeetje alweer een jaar voorbij
    Kan me nog zo goed herinneren over de dagen aftellen voor taart hihihihihih
    Maar goed je gaat weer de goede kant op en laten we het zo houden maar hรฉ. Gistteren zijn we naar mijn zoon geweest hij had dinsdag in 1 x zijn motor rijbewijs gehaald dat moesten we even vieren toch, Nu starten we week 34 op en ik ga beginnen weer met lopen . daarna huisvlijt want is niet veel gebeurt omdat ik zaterdag had gewerkt fijne maandag en week Clemens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo taart ๐ŸŽ‚ ๐ŸŽ‚ is al geweest en de champagne ๐Ÿฅ‚. Paar daagjes te vroeg nog hรฉ ๐Ÿคญ ๐Ÿคญ ๐Ÿคญ
    Hoop je lekker heb gevierd gisteren groetjes ๐Ÿ™‹ Floor ๐Ÿ’‹

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je pijn verlost bent. ABCES is zeker heel erg naar. Je hebt zolang ermee gelopen. Lijkt me vreselijk. Gelukkig ben je weer. Wat heb je gevoel gedicht geschreven. Heel passelijk foto erbij Clemens. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oja alvast gefeliciteerd Clemens. Extra groot weer feest voor jou hรฉ. By....Ik had al tijdje gemist. Ik zie elders wel reageren. Ik snap ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog รฉรฉn nachtje slapen Clemens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens
    Eerst Langzalzeleven Langzalzeleven indegloria indegloria hiepedepiephoera hiepedepiephoera gefeliciteerd met je verjaardag ๐Ÿ’‹ ๐Ÿ’‹ ๐ŸŽ‚๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ๐ŸŽ๐ŸŽ

    En bedankt dat je langs kwam

    Even 0aar antwoorden Bjorn heeft al haren ze auto rijbewijs gelukkig
    Dat van ziek ja weet ik. Net als ik alleen anders. En mocht je teveel vinden zeg het me en laat me weten dan stoppen we. Hoef je niet verplicht te voelen. Ik ben zo iemand die dan blijft komen ๐Ÿคญ.
    Maar goed tis je verjaardag kom je een hele fijne dag en zondag ๐Ÿ‘ met taart ๐ŸŽ‚
    Groetjes ๐Ÿ™‹ Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zat een foute tekst in te voeren dus nu even opnieuw. Hartelijk gefeliciteerd en een heel fijne dag gewenst al komt de verjaardagsvisite pas zondag. Neem een heerlijke mokkapunt en geniet van deze dag. Hieperdepiep HOERAAAAAA !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog bedankt voor je reactie. Ik begrijp het wel met jou. Nu ben je echt jarig Clemens. Mokka taart nog eventjes wachten. ��Gefeliciteerd Clemens. Toch deze dag genieten. Pas zondag ga je lekker vieren.


    jarig

    Deze kaart is van mij
    Hopelijk maakt ze je blij
    Je weet dat ik je graag mag
    Daarom wens ik je een prettige verjaardag
    Veel plezier en een fijne dag! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Clemens en ik hoop dat je een mooie dag gehad hebt ;-) xx ... Natuurlijk een virtuele bos mooie zomerrozen voor je en de kaart/plaat voor jou staat op mijn Blue Moon ... (een stukje van mijn tuin verweven met een stukje van mijn favoriete park) ... Liefs, Ikkes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Clemens de hele taart komt nog, maar heb je geen klein mokkapuntje voor jezelf gehaald zodat je toch op je verjaardag iets te snoepen hebt gehad?
    Voor vandaag een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens dank je wel het gaat gelukkig weer wat beterde kant op.Ja soms ben je kwaad op je lijf en dat er verder niks aan gedaan kan . Geen verder onderzoek voor Sjogren en Fybromyalgie je hebt het en doe er maar mee. Ja therapie kan je maar of dat helpt???? Maar goed gaat weer met mijn hummetje en dan gaan we weer met volle moed
    Groetjes lievberd Morgen een feestje bij jou sus6 met de boodschappen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Clemens een heel fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat jullie samenwerking nog wordt voortgezet, haar schilderingen , jouw gedichten een prachtige combinatie.
    Morgen een fijne zondag gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Clemens yess straks ๐ŸŽ‚ eten, of heb je al geproefd ๐Ÿคญ ๐Ÿคญ
    Straks weer ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ
    Nu wat antwoorden.
    Ja weg van waar ze werkt 10 jaar lang altijd 6 dagen werken waarvan altijd alle weekenden tja word 39 en begint I te hakken. Plus sociaal leven is er haast niet.
    Therapie heb ik al 2 x uur gehad komen er nog wat bij, pijn haalt niet weg mee omgaan lukt mij al aardig. Maar de eeuwige overgang depri word me teveel. Maar mag geen hoornen slikken.
    Dat was zo beetje


    Geniet van je verjaardag feest ๐ŸŽ‰ ๐ŸŽ‰ en de taart ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ
    Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, vandaag dus je feest, veel plezier en gezelligheid toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent bezig met je verjaardag vieren. Je zult ongetwijfeld heb je veel bezoek. Geniet lekker mokkataart Clemens. Veel plezier!!! Geniet ervan!! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Clemens hoe was je feest en heel belangrijk hoe was je taart.
    Alles op of kan je nog nagenieten??????? fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, nu lekker even niksen en nagenieten van je verjaardag :)
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Clemens nou realiseer ik me dat je zegt piepklein huis vol met mensen.En bedenk hoe warm die zondag was.
    Dus dat word dagen bijkomen joh met taart gelukkig hihihihi.
    Ja de plek is nog steeds gevoelig maar ga werken vandaag en morgen dus afleiding zat
    Alhoewel of men zin in hebben in de koffiecorner van ovewr de 30 graden te gaan zitten is de vraag????
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Clemens, een heel prettige dinsdag gewenst vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat fijn dat je genoten heeft met je verjaardag. Inderdaad heb je mooie spullen gekregen waarvan nuttig kunnen gebruiken. Dat is zeker mee genomen. Veel succes! Met je mooie gedichten kunnen maken met deze programma. Fijne zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Clemens dank je wel heb ik zeker hard nodig. Eerst psycholoog daarna de hitte in voor 9 uurtjes.
    Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Clemens, een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goede morgen Clemens, inmiddels alweer een weekend aangebroken, ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goede morgen, vandaag een fijne zondag gewenst Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemorgen Clemens, Ja ik ben vroeg... Ik kon niet goed slapen. Erg hรฉ... Weekend is zo hard gegaan. Het lijkt steeds de tijd zo hard gaat. Echt niet normaal meer. Beginnen weer nieuwe week erin. Pffff.... Ik kom je mooie week wensen. Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Clemens ja denk ook even de herfst weer weg blijft. Want de laatste jaren begint het vaak pas eind okt.
    Ja genoten gisteren en ja vele kwamen met grote glimlach de koffiecorner binnen.
    Helaas waren de appeltaarten van schoolkok op en hadden alleen van de groothandel.
    Sommige wachten dan met appeltaart tot ik ze weer heb .Maar wanneer de kok weer tijd heeft????
    Ja hij bakt ze zelf hij had voor de zomervakantie 80 gebakken hahahahah.
    Vandaag vrij dat heb ik wel even nodig na 2 werkdagen morgen weer.
    Een hele fijne maandag enz groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goede morgen Clemens, een fijn begin van de nieuwe week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goedenavond Clemens de kok die les geeft bakt ze overheerlijke appeltaarten appeltjes komen van de boer.
    Voor vakantie heeft hij meer dan 80 appeltaarten gegeven. Ze zijn bevroren vandaar.
    Vandaag heb ik heerlijke vrije dag. Morgen en woensdag werken weer.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goede morgen Clemens, vandaag zagen we de week weer door. De tijd vliegt voorbij en volgende week ben ik een midweek de hort op :)
    Voor vandaag een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen