woensdag 4 september 2019

Fea







35 opmerkingen:

  1. Joyce de elfenzienster heeft een pas in mijn Manor gearriveerd elfje vastgelegd! Maar we hadden één probleem: deze foto is niet scherp en het originele schilderij is weg. Dus heb ik alle trucs toegepast om het scherper te laten lijken, maar je ziet het natuurlijk wel. Nou ja, niet te lang naar kijken dan krijg je er geen hoofdpijn van. Maar ze is lief hè? Wel wat stilletjes, al komt ze iets los. Ze kan goed met Bels, dat scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens, ik hoop dat ze opknapt in jouw Manor, want ik vind haar niet gelukkig kijken eigenlijk, zo helemaal niet elfs.
    Stel haar maar wat op haar gemak en heb een fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. afschuwelijk hé clemens als je ergens bent waar je je niet op j e plek voelt,
    ja dan wil je graag weg....
    ik ben weer thuis :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens ach gossie hier wel een foto maar niet scherp genoeg ook erg vervelend
    Hoop ze op haar plek voelt en met al onze reactie blij word ze is heel mooi,maar erg verlegen.
    Prachtige kleuren mooi goh hoe noem je dat nou die zachten kleuren tis nog vroeg hahaha
    O ja volgend jaar ga ik heel hard roepen foto fotoooooooo van de mokkataart hihiih
    Ja mooi karretje hé kan niet wachten op maandag he he nooit meer op de fiets naar werk heerlijk en vrijheid ook
    Groetjes fijne vrijdag lekker weekend vrij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens heb nu een heel andere verhaal op log staan
    Nee auto gaat door hoor
    Fijne weekend ik zal die hebben ben vrij en zondag komt zoon
    Hij moet mijn koffer lenen want volgend weekend gaat hij met zijn zus Ilse op vakantie naar Griekenland
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja volgende week donderdag afscheid borrel ook tegenwoordige willen komen hi
    Nee ik weet wat ik bedoel pastel kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens, een fijn weekend gewenst, na het weekend ben ik een midweek de hort op dus dan heb ik geen pc in de buurt, alleen mijn telefoon en daarmee ga ik niet vaak het internet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Clemens,

    Prachtig gedicht :)

    Groetjes,


    Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is wel erg triest op de plek. Ziet verdrietig uit.
    Maar wel mooi gemaakt.
    Ze voelde niet goed.
    Fijne dag groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens zit in ineens te denken hoe bij mij was.
    Bij mijn eerste baan ABN bank was het omdat ik hoogzwanger was .Was dus zoiezo leuke afscheid en ja veel kado's hihi
    2 de baan was bij schoonmaken van operatie zalen ziekenhuis straat verderop.Was ook niet zo erg had andere baan gevonden ivm andere ziekenhu.Daar ben ik heel naar weggewerkt ivm met mijn ziekte.Wat toen nog kon ontslaan tijdens ziek zijn.
    Dan ben ik jaren later bij verpleegtehuis gaan werken ook niet netjes weg gewerkt en door gemeente ben ik bij Noppes beland waar ik nog steeds met veel plezier werk . Ja kan raar gaan hè.
    Ik kom je een fijne zondag wensen Bjorn komt denk al verteld had om mijn koffer optehalen .Morgenmiddag ga ik mijn autootje halen samen met Jaap groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Clemens, nou erg veel te pakken ben ik niet van plan hoor, het is vakantie en geen modeshow. We zullen wel veel tijd in het zwembad dobberen en daar heb je geen extra koffer voor nodig. En ik denk dat het midweek wordt genoemd omdat er geen weekend in zit, het is van maandagmiddag tot vrijdagochtend. Zo en nu eerst eens koffie gaan zetten, daar heb ik zin in. Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens hoop je de film op%via internet kan zien 🙈. Denk jij ook top film 📼 vind.
    Nee noppes is oky als S.W baan hoor. Begin had ik er moeite mee. Zovan hier hoor ik niet. Nu niet meer. Zijn ook veel met achterstand en dat is best erg wennen.
    Fijne maandag 👍 🙋
    Ik hoor wel of ja of nee gelukt is met De dirigent

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Clemens de auto staat voor de deur ,ja nu even maar normaliter kan het niet want Jaap heeft parkeerverg.en ik mag er alleen daar staan als hij niet nodig heeft.Vanavond kan ik er wel parkeren als er ruimte is in de straat omdat ik na 6 uur kom.
    Maar goed ben er enorm blij mee.
    Vandaag dus naar mijn werk ermee hihihiihi
    fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Clemens vandaag weer met auto naar werk Morgen naar Hoorn collega's auto is stuk en hij moet naar bedrijfsarts.
    Dus breng ik hem even hihihiihi
    Heeft geen haast hoor de film alhoewel niet vergeten hahahah fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens,
    Het is nu rare lucht buiten. Meer oranje kleur. Zon schijnt ergens. Zonsopgang.
    aar komt het door. Hopelijk ga je iets leuks doen Clemens.
    Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Clemens vandaag drukke dag al hoewel gisteren goede omzet heb gedraaid was gezellig druk op werk.
    Vandaag Hoorn en vanavond gaan we het beleven Ilse laatste "werkavond"
    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja nazomerfeest zondag steenwerpen doe altijd mee. Maar kan nu niet want ga naar info beaglebijeenkomst
    Ja super dat we vanavond bij kunnen zijn. Ach ja Jaap werkt ook daar als nodig is 🤭 als help je als techniek probleem is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Clemens nou heb foto's hoor van grote feest
    Wat heb ik gedanst zeg alle overtollige kilootjes weg hahaha
    Gelukkig hoef ik pas morgen te werken hihihiihihi
    groetjes fijne vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, ik ben weer terug van weggeweest. Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede morgen Clemens, voor vandaag een fijne zondag gewenst. Ik heb gister alles van de vakantie weer gewassen en in de kast, Molly was 's avonds alweer op schoot gekomen dus die is ook weer blij met gezelschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen CLemens gisteren weer ritje in de autootje gehad naar Houten voor de informatie over laboratorium beagle's.
    Interessant maar veel wisten we al we hebben altijd honden gehad alleen deze moeten nog opgevoed worden en geluiden leren te horen.
    Maar goed zaterdag gaan we eerst 2 weken op vakantie daarna afspraak maken dat ze bij ons huis bezoek komen doen en dan afspraak maken voor ophalen van een beagle .Dus spannende tijden op komst
    fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, alweer maandag,ik ga dus zo meteen weer richting zwembad om een uurtje baantjes te trekken. Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Clemens vandaag zou feestje zijn want dan zou Ilse 5 jaar getrouwd zijn geweest waarvan 2 nu gescheiden is
    Nog paar dagen en dan hup land uit.
    Ik kom je fijne donderdag wensen en vrijdag en zaterdag en enz

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Clemens , vandaag een minder zonnige dag dan gisteren, maar ik ben oppasvrij mijn zoon heeft deze week nog vakantie, dus ze letten zelf op hun dochtertje :)
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedenavond Clemens hahah nee wat makeup maar deze keer meer kleren
    Ben dikkerggeworden dus kleren daar pas ik niet 🤭 meer 😥. Zo zo slapen en laatste werkdag trusten 💋

    BeantwoordenVerwijderen
  26. goedemorgen Clemens ja de kids genieten volop van hoor krijg zo afentoe wat foto's van ze
    Fijne vrijdag weekend enz enz groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Clemens, een fijn weekend gewenst, de zon komt hier al achter de huizen vandaan dus ik verwacht een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Inmiddels alweer dinsdag, ik hoop dat je gewoon een beetje blogmoe bent en niet ziek. Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen Clemens vanuit Puylagarden
    Gisteren heerlijke pruimen jam gemaakt. Zalig ontbijt dus. Van de week perziken 🍑 jam maken. Genieten verder hier
    Groetjes 🙋 Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemorgen Clemens,
    Het is weer woensdag. Doormidden in de week alweer. Hopelijk gaat daar goed?
    Ik zie wel ergens.... Maar goed. Ik kom je mooie dag wensen. Groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Clemens ja gezellig hé en heerlijke jam zeg maar confiture 🤭
    Nee echt droog was gisteren en vandaag ziet ook nattig uit.
    Of hangmat lug weer word deze week 🙄🤞finger gross. Fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goede morgen Clemens, vanmiddag geen tijd om te lezen want dan pas ik weer op mijn oudste kleindochter na schooltijd. Maar ik lees mijn boeken altijd meerdere keren. Toen ik nog werkte las ik vaak eerst een boek dat ik van het werk meenam om het als ik het goed genoeg vond daarna te kopen. Misschien een afwijking van me, maar ja zo ga ik met mijn boeken om. Ik leen ze ook nooit meer uit, nadat er een paar niet meer terug zijn gekomen en degene die ze leende beweerde dat ze die boeken nooit van me had geleend. Trouwens wanneer ik een boek weer lees, ontdek ik er vaak meerdere nieuwe lagen in, die ik bij een vorige lezing niet gelijk had ontdekt. De eerste maal ga ik meestal mee in het verhaal zodat je andere dingen soms mist.
    Voor vandaag wens ik je een heel fijne woensdag toe en al het geen weer is om buiten te zitten, pak een fijn boek en ga erin mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goedemorgen Clemens meeste potten jam geef ik weg. Aan buurvrouw die op de katten past collega's, wij niet zo'n jam eters. O ja en de kids. Hih
    Zit nu onder de muggenbulten gek word ik ervan. Fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goede morgen Clemens, een heerlijk weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goedemorgen Clemens, Jammer dat zoveel regent bij ons. Nog bedankt voor reacties. Ik vind wel fijn dat je kwam. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen