donderdag 25 juli 2024

24


 



15 opmerkingen:

  1. Hallo iedereen! Het is even geleden dat ik hier was (bijna precies een half jaar)... Ik hoop maar dat jullie begrepen dat ik ziek was. Eindelijk beginnen we weer wat hoop te krijgen, maar het gaat allemaal heel langzaam. Wel fijn dat op een moment dat ik me beter voelde, er ook weer wat inspiratie kwam voor een gedicht! En dat het geen al te vrolijk gedicht is, is in mijn geval alleen maar goed hoor. Dat is nu eenmaal mijn ding :) , een beetje. Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Ik kom snel ook bij jullie langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens, het is inderdaad geen vrolijk gedicht maar wel een indringende tekst. Fijn dat je er weer bent, ik wist niet of ik je moest mailen of dat ik gewoon af moest wachten, dat laatste heb ik dus gedaan. Fijn dat je weer zo bent opgeknapt dat je weer aan het dichten bent. Ik heb regelmatig hier even gekeken en nu ben je er weer. Ik wens je een goed weekend toe geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens kwam je zomaar ategen . Als ik thuis ben ga ik hier overal kijken maar nu op laptop niet te doen . Groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks ... toch eentje met diepgang , zo kennen we jou.
    (het allerbeste hoor) toedels vanuit een nat BE ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Kay! Dankjewel :) Ik doe m'n best... Leuk en goed om jullie allemaal weer even te spreken; ik hoop dat ik nu sneller weer van me kan laten horen! Maar anders... tot kerstmis, haha.

      Verwijderen
  5. Goedemorgen Clemens ooo ships lees nu dat je ziek was ben??? Ik hoop zo dat je snel de oude word . Beterschap rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens van harte gefeliciteerd 🎊🎁🎊🎁💐 . Dus mag gezongen worden
    LANGZALHIJLEVEN INDEGLORIA HIEPERDEPIEP HOERA
    Een hele fijne dag😘😘😘😘😘😘👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens, ik wens je een heel fijne verjaardag en nog vele leuke jaren toe. Ik had al een mailtje gestuurd maar ik weet niet of mijn mail wel goed werkt. Dus. . . beter dubbel dan niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ennnnn de mail deed precies wat ie moest doen hoor. Maar je hebt gelijk! Dank, dank!

      Verwijderen
  8. Dat was een mooi gedicht wat ik even had gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je schitterend mooie gedicht geschreven. Buien op de foto komen vaak voor in Nl. Nu ook weer. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen