dinsdag 30 januari 2024

Luna kan wat licht gebruiken

 





7 opmerkingen:

  1. Tja Luna zie je niet vaak meer op de blogs, maar je gedicht voor haar is nog altijd mooi . Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens zag je ergens verschijnen dus kijk hier ben ik ook. Wouwooi gedicht en ja jammer dat Luna niet meer zovaak ergens verschijnt. Nou ik ga zo lopen,want 12 uur ga ik met buuf/vriendin in stadje lunchen 😉 fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, Luna zie ik ook niet meer terug. Maar je gedicht heb je mooi geschreven. Prachtig gedaan. Luna heeft veel meegemaakt. Dat weet ik. Ik had toe ook reacties achter gelaten. De laatste tijd niet meer. Geef maar groetjes aan haar. Fijne week gewenst. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha meis, ik hang tegenwoordig op facebook rond met een eigen site waar ik elke dag ben, lief dat je de groetjes door geeft, maar je bent ook altijd lief geweest ;-) xx ... groetekens terug voor je xx Luna

      Verwijderen
  4. Een mooi eerbetoon aan een lichtpunt in uw bestaan. Mooi doordacht, ik denk dat ze jou vurig verwacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Clemens ... dat is ook wat, zo kijk ik regelmatig en was er geen nieuws en nu heb ik te lang gewacht ;-) ...
    Het is ook heel toevallig dat ik net vandaag weer hier beland, de dag dat de draak precies 20 jaar terug overleden is ...
    En zo komt al het geschreven weer uit, blijft mooi, is mooi ... ik was net in die stemming om al mijn donkere blogs langs
    te gaan en dus ook jouwe ;-) ...
    Ik ben niet weg nee, ik ben volop aanwezig op facebook zoals je weet, maar daar komt Kukkie nooit helaas. FB geeft werk en afleiding
    en daar `hangt` ook nog eens mijn hele grote familie rond, hahaha en het lukt niet echt meer om te veel dingen te doen, bij te houden, behalve the Blue Moon. Die is en blijft speciaal, zo fijn om even te verdwalen en weer een gedachte neer te zetten xx ...
    Mooi stuk van je, het oud en het nieuw, gedichten en de platen !!
    Liefs weer en een mooie winterroos ...
    Luuntje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens hoe gaat het daar en met Luna
    Kwam je tegen denk voordat ik heel veel trappen naar de kelder moet🤭 Ga gelijk langs. Ja Luna heeft dagen met licht maar helaas zijn er ook donkere dagen helaas. Maar niet meer zo koud. Nog even en is het maart .
    Ik zeg fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen