zondag 7 januari 2024

Bonus: Feest







7 opmerkingen:

  1. Laat ik nu altijd gedacht hebben dat de inwonende elfen bij jou een heel rustig stelletje waren , niet dus. En wanneer zij dan eens willen slapen, dan hoeven jij en Lief er niet al te stil zijn, gewoon normaal je bezigheden doen, misschien houden ze zich dan ook rustig wanneer jij stilte wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens wat kunnen. Ze geen afscheid nemen van kerst,dus ook niet van 2023 . Tja wat nu ik zou zeggen de zweep erover. Ze moeten net als iedereen weer naar de orde van de dag,of werkt dat niet zo??? Nou de winter is er hoor. En vandaag Vries en zon ☀️☀️☀️. Heerlijk weer vind ik dit altijd. Nee schaatsen kan en mag ik niet meer. Maar heerlijk buiten lopen wel.
    Ik zeg fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongekend, die engelenenergie. En ik maar denken dat ze lieflijk en stil waren, nou ze lijken wel studenten (-: Gelukkig hebben lief en jij overdag een veilig heenkomen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt toch een menigte rumoerige elfjes om je heen zweven ... wat heb ik dan een rustig stel bij elkaar gehad op de oude schap ... maar die van jou klinken wel heel gezellig en zo hoort het ;-) ... Brombeer zo blij met de vorst, gelukkig, is er toch iemand blij met sneeuw en ijs en kou ;-) ...
    De Elfjes bij de kaars die maar draaien en draaien, wat mooi is dat om te zien !!! ... Een bonus is altijd feest, tenminste, in de Manor ... en een bibliotheek is stiekem, heel stil met een warm hardvuur op de achtergrond, ook een groot feest, het feest van even rust ;-)
    De lieve groetjes aan Lilly en een witte stille winterroos voor je,
    Liefs
    Luna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens welke afspraak van psychaloog ja dat was gistermiddag ging heel goed . We zijn samen tevreden maar er komen nog zoiezo 2
    Nou ja de zweep niet letterlijk natuurlijk hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ook wel in een sprookjeswereld willen wonen, 1 kasteel vol elfen, die blijkbaar alle kunsten kunnen waarderen. Kon het altijd maar feest zijn in vrede en vreugde. Het is jullie zowaar gegund ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij mooi geschreven over de elfjes. Net sprookjes bij jou.
    Filmpje met draaide molen met theelichtje aan de onderaan. Dan draait het ermee. Heel mooi zo ding. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen