zondag 24 december 2023

Kerst 2023













14 opmerkingen:

  1. Even bijpraten over muziek is leuk :)
    Even bijpraten over de Manor is leuker!
    Bijpraten over muziek in de Manor is het aller allerleukst!

    Zo zie je maar weer, hoe één sprankje licht, één persoon, één elf het verschil kan maken.

    Voor iedereen alle moois deze kerst, en een heel goed nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, helemaal mooi, les in de oude glorie, de mooie vriendelijke Manor en de gift, wat een super leuke elf en verhaal en een mooie muziek, gaaf filmpje !! .. en al die mooie bijpassende platen erbij, hoe vind je ze, prachtig !! Jij ook hele mooie Kerstdagen !!
    Liefs en een mooie Kerstroos deze keer, hoe kan het ook anders,
    Luun xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Manor in kerstsfeer. Ik wens je fijne dagen toe. 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top! Lyrisch en mooi, koester het oude en leef voor het nieuwe. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal mijn best doen :) Maar dank, dank. Voor jullie ook een heel goed nieuw jaar!

      Verwijderen
  5. Goedemorgen Clemens jeetje wat een werk heb je van gemaakt . Heerlijk dat Ierse muziek . En je bent heel ver diep gegaan met je verhalen zeg . Super mooi. Zo deze dagen zijn voor jaar over. Even bijkomen alles kilos aflopen 🤭 . En voor je weet het volgende blok. Ik heb genoten van alle dagen. En jij??? Fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie werkje van gemaakt. Sneeuwbol is zeker prachtig om te zien. Jou elfjes is heel bekend. 🎆🎆Fijne jaarwisseling gewenst.🎆🎆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemiddag Clemens en alles al gehoord van je lijst. Ben steeds vergeten. Kom je vast goed veilige uiteinde en top 2024 wensen. Groetjes van mij 🙋😘🎊🎊🎊🎊🎊🎊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens op deze laatste dag van 2023 maak eenooie veilige uiteinde van,met goed muziek. En start naar 2024 goed in. We gaan top jaar 2024 van maken toch
    🎇🎆🧨🎇🎆🎇🎆 Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Clemens, een hele mooie Jaarwisseling voor je en een mooi, creatief en zo een gezond mogelijk 2024 voor je :) xx ... met een mooie rode kerstroos, kan nog net ;-) xx ....
    Luun

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens op deze eerste dag in januari in 2024. Zoals je ziet kan typen en ja 10 vingers. Heb alleen binnen naar vuurwerk gekeken. Ivm astma . Ik lag 3 uur ofzo in bed hoorde nog veel knallen.
    Fijne maandag 👍 ik ga met gezin vanmiddag naar de Koemarkt openlucht podium en naar Drukwerk luisteren en genieten 👍🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha ja denk het wel anders loog hij tegen mij 😂😂😂😀😃 . Zal foto maken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor Drukwerk heeft niet gelogen . Geweldig was het

    BeantwoordenVerwijderen