woensdag 20 december 2023

Mijn Top2000 2023





10 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik niet zo'n held ben in vormgeving :) Als het af is, zie ik pas dat in de bovenste helft alles teveel op elkaar gepropt is. Nou jaaaa.... volgende keer beter. Ik heb in ieder geval geprobeerd om de warme sfeer van de (ideale) kerstdagen hier te vangen. Vorig jaar was het een koel blogje! (zoek maar op)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens wat een prachtig lijst. Je zal veel van jou lijst horen op de radio. Ik vergeet weer altijd te luisteren dom๐Ÿฅด . Over die bacterie wat Jaap had ,dat is wat anders voor die is geen vaccin. Wat jij bedoelde zijn wij ook al verleden jaar voor gevaccineerd. Sus6 met koken . Mocht ik je niet meer spreken fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens, je hebt een prima lijst neergezet. Maar ik heb een vraagje, jouw elfjes eten toch geen echte muizen neem ik aan ? Ik wens je alvast heel mooie kerstdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen zorgen, het ziet er warm en gezellig uit om je muziek lijst heen, mooie lijst, ik ken er best veel van, helaas niet alles en was blij verrast dat Within Temptation er ook bij staat, die hebben zoveel mooie nummers ...
    Ennn ... die thee, kransjes en muisjes lust ik ook wel, al ben ik dan geen elfje, klinkt weer goed, ik ben benieuwd ...

    Fijne nachtrust en een mooie zwarte stormroos voor je, genaamd Pia ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Clemens, je hebt echt je best gedaan er een mooie lijst van te maken. Het is elk jaar dubben: doen we die of doen we die niet? Dat houdt ons natuurlijk scherp (-: Ik wist niet dat elfen muisjes aten. Jij weet precies waar je iedereen blij mee kunt maken.
    The Cranberries, Pink Floyd, Fleetwood Mac, Kensington, Bowie...Wat een overeenkomsten, leuk!
    Fijne kerstdagen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens nou dat ene tramma is zo oud zeker 55 jaar geleden . Toen deed men niks met verkrachting tja na tijdje zal je wel vergeten zijn. En door er nu veel aan de hand is met mijn komt het allemaal naar boven. Ik kwam natuurlijk voor wat 8 aprilet jaap.is gebeurd. En dat ik ook enorm tegen op zit voor kaak operatie . En door van alles aan de hand is raakt lijf overhit zeg maar. Tja ik ben altijd zo type van haar welmover voor ik jongetje ben . Tja dat zei iedereen toen. Geen aandacht schenken aan alles. Maar goed word nu aangewerkt . Morgen is groot feest ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿ’ Jesslyn word dan 1 jaar. Fijne zaterdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zitten goeikes tussen. Voor nu wens ik jullie een fijn en warm kerstfeest. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 35 kansen... Dan mogen er toch een pรกรกr goeikes zijn! :) Ook voor jullie heel fijne dagen Kay!

      Verwijderen
    2. Goedemorgen Clemens vandaag feestje jellyn 1 jaar en uiteraard denk ik op deze dag terug van verleden jaar. Mocht erbij zijn en navelstreng door knippen enz . Zo mooie herrinering

      Verwijderen
  8. Het klopt er zitten toen goeie erbij. Maar we hebben niet gekeken. Mooie foto's heb je van gemaakt.

    ๐ŸŽ„
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„
    ๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„๐ŸŽ„
    Fijne feestdagen.
    ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen