vrijdag 2 augustus 2019

Eiland (nieuwe versie)






12 opmerkingen:

  1. Dit gedicht kennen jullie al, met een foto erbij van een nachtelijk tankstation. Met dit schilderij van Editha erbij komt het nog veel beter tot zijn recht! Omdat het nl. niet zozeer om de nacht en het tankstation ging, maar om de ontmoeting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens ik dacht al terwijl ik je gedicht las van hé heb ik dit niet eerder gelezen🤔.
    Maar ja klopt dus.
    Zoals je zegt deze schilderij top, wat een pracht schilderij zeg 👍
    Heel mooi
    Wens je pracht zaterdag toe
    Ik ga naarijn werk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens een prachtig geheel zo. Het schilderij geeft het gedicht een extra dimensie.
    Een fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen ik zou heerlijk vandaag uitslapen had ik voorgenomen gisteren,toen ging de wekker maar was niet echt lekker wakker.
    Eigenlijk nog vreselijk moe,nu heb ik alle kans op en ben ik half 6 wakker ppppfff zo jammer
    Heerlijk gewerkt nee geen last gehad van overval van donderdag .Over het bestuur nee dat zit mij en nog wat collega's nog dwars want ja bestuur stapt op maar zij moeten nieuwe bestuur aanstellen wie komt er dan??/En onze goed directeur mag alleen terug onder andere functie.Maar ondanks dat werken gewoon lekker hoor Met gezondheid klachten van mij nou nee die hitte heeft hoop gedaan in mijn lijf.Zodat ik 3 keer gezwicht ben en last van mijn enkel spieren in mijn armen en schouder niet echt lekker gaan te strak zijn. enz enz.Kan mij ziek melden maar ja daar schiet ik ook niks mee op.
    Ik zal eens mij goed laten masseren door een goede fysio wie weet.
    Max Verstappen formule 1 vanmiddag start nummer 1 wie weet komt hij weer op podium 1 zoals verleden week fingers cross.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, hier is het een zonnige zondag, de kinderen zijn weer veilig thuisgekomen misschien komen ze vanmiddag even langs, ik zal het wel merken. Maar ze hebben komende week ook nog vakantie, misschien komen ze dan en kunnen gelijk naar het strand toe, combineren is natuurlijk prettig :)
    Ik wens je een fijne zondag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens jammer van Max geen 1 ste plaats zonder dat ze hem ook niet eerder voor nieuwe banden naar binnen hadden gehaald.Want wie weet had het dan wel gekund maar goed 2 de plaats ook niet slecht .
    Hamilton heeft fair gewonnen al zag ik op facebook veel anders zeidde maar ja die mogen Hamilton niet
    Oky in begin was het een opstandig mannetje maar hij heeft lessen gehad van hoe ga ik met mijn frusatie's om hihihih
    Maar goed we starten week 32 op dat betekend vrijdag werken weekend vrij fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens, voor mij vandaag weer asieldag en jou wens ik een heel fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Clemens,

    Wat heb je mooie gedicht geschreven. De kleuren van deze schilderij ziet prachtig uit.
    Mooie zachte tinten. Gedicht zit er gevoel erin. Erg mooi gedaan. Fijne dag. Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens alweer bijna week voorbij nog 1 dagje werken en dan genieten van volle weekend vrij
    Alles oky???
    Wens je een fijne vrijdag en weekend toe groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens, ik wens je alvast een heel fijn weekend toe met om te beginnen natuurlijk eerst een fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Clemens, heb je soms vakantie genomen?
    Inmiddels is het alweer donderdag en ga ik weer oppassen.
    Fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens alles oky????
    Je loopt ondertussen wat blogs achter bij mij hahahha
    Maar ja bij mij kan het vaak veel gebeuren om te vertellen
    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen