vrijdag 12 juli 2019

Ei






35 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Clemens.
    Aha terrasje binnen zie ik πŸ˜‰.
    Deventer ben ik ooit eens met kids geweest. Poppen speelgoed museum klopt dat. Prachtig stad ook.
    Ja over de buien regenton was leeg nu niet meer. En dat klopt maakt het enorm benauwd. Heb ik ook enorm last van.
    Ja vandaag weer shoppen Bjorn rijd 🀭. En denk dat we ergens binnen gaan lunchen. Fijne zaterdag πŸ‘ groetjes πŸ™‹ Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens weer een mooi gedicht, ik zie Deventer in de mist zo voor me.
    Deventer, daar heeft mijn zoon een tijdje gestudeerd en op kamers gezeten. Vlak bij de IJssel in een bejaarden/studenten flatje.
    Maar vaak ben ik er niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. Wat een heerlijk nostalgische foto bij je gedicht.

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Clemens over je gedicht de eerste stuk vind ik moeilijk ligt aan mij.
    Verder ik zie het voor me maar pas veel later het ei hahahah
    Ik vind je gedicht al altijd ontzettend mooi hoe leg ik het uit
    De woorden en verhaal komt zo mooi in één misschien is dat het ,wat ik er van vind
    O kijk je heb vriendenlijst hoe heb je dat gefikst ik probeer maar lukt me niet
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja ik werk ipv dinsdag maandag dinsdag ga ik vroeg naar Haarlem naar rechtbank ivm de zaak van mijn werk.
    Ze vroegen of ik mee wouw als steun voor de directeur ik zei uiteraard ja.En heb zelf de dagen veranderd met werken want collega is op vakantie. Spannend vervolg komt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, een goede zondag gewenst al schijnt de zon hier nog niet, dat kan nog komen in de loop van de dag, net als gisteren in de namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja de echte boekhandel daar ga ik altijd heen. In Middelburg is volgens mij de mooiste boekhandel van de provincie, misschien wel van het halve land. "De Drukkerij" ( http://www.de-drvkkery.nl/ ) Daar kan ik tijden doorbrengen, met op zijn tijd ook nog een kopje koffie of een lunch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens maar me heb je mij niet verteld hoe je vriendenlijst heb gemaakt 🀭. Daar ben ik ook benieuwd na

    Wel intresant verhaal van hoe je gedichten opzet. Vond al kwelet december. Maar goed nieuwe week en wat men zegt nieuwe kansen, wat er ook bedoelt word. 🀭 🀭 Fijne maandag πŸ‘ πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens, weer een verse week aangebroken, hier is het maar een grijze maandag, al is het wel droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens ja over hoe en wat komt in de krant te staan,in de A.D en de regio Noordhollandse dagblad als goed is vandaag.
    Dus verrassend vandaag ook vrij dus Ilse helpen
    Nou ik hou me aanbevolen over de uitleg als je er achter bent gekomen hihihi fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Clemens, ik ga weer op een baby oppassen dus geen grote teksten vandaag. Een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens heb al heel wat gedaan in huis 🏑 de komende tijd zal overal wel re warm zijn. Plus beide weekend dagen moet ik werken. Dus is het hier netjes. Ik wens je vast :fijne donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag πŸ‘ groetjes πŸ™‹ Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Clemens alvast een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedeavond Clemens ja leuk filmpje hΓ¨. Maar duurt nog ff die warmte hΓ¨. Meer regen ☔
    Maar ben er klaar voor. Morgen heb ik de auto mee naar werk. Zondag helaas op de fiets 🚲. Fijne weekend plannetjes πŸ€”πŸ€”πŸ€”Groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Clemens. Een heel fijne zaterdag gewenst. Hier regent het, maar dat was ook hard nodig voor de tuin, dus ik vind het geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo het weekend is weer voorbij, ik kan niet gaan zwemmen want ze zijn de tegeltjes in het zwembad aan het vervangen, dus verplicht even afkicken.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Clemens en wat voor ijsje heb je gevroemmmmmn 🀭 ik probeer zo weinig mogelijk ijsjes te eten. Dus niet in huis. We verkopen ze op werk 1x gekocht zondag 🀭
    Zo vandaag weer de sauna πŸ§–‍♂️ (werk) in
    En dan vrijdag. Ja weekend vrij koelt ook af. Fijne gehaktdag 🀭 of moet ik zeggen ijsjes dag. Groetjes πŸ™‹ Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Over mijn vader'sopwratie z'n gezicht was goed gelukt alleen z'n handen niet. Hij zelf sprak nooit over heel veel gehoord van kennis zij was ook Engels en trouwde met Nederlander van de marine vriend van pa.
    Zij vertelde dat zijn handen uit zag als klompjes alles aan elkaar gesmolten
    En dat hij doppers met vork eten
    Zo waren er meer verhalen
    Nee hij had niet gemakkelijk tijden toen. Zo morgen heb ik vroeg paar boodschapjes en niksen 🀭

    BeantwoordenVerwijderen
  19. goedemorgen hahahah ik lees nu net wat ik boven heb gezet hihhihi tja de begin is niet te volgen door mobieltje
    Eerste zin moet zijn :Over mijn vader's operatie "J zijn gezicht zag echt mooi uit helaas is hi maar 67 jaar geworden maar geen rimpeltje En evengoed baard snor groei hoor

    Ik zeg sus6 met niksen hihihiih mij lukt het heb paar boeken te lezen
    fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede avond Clemens, het was weer een drukke en warme dag, ik zet zo de ventilator naast mijn bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Clemens na een hele slechte nacht
    Was al niet meer uittehouden in begin van de avond puf wat af met mijn vento ivm astma
    En dan de avond denk g alles open zetten nou nee was er enorm grote brand hier in Purmerend van de afvalbedrijf.
    Dus pas uurtje of 3 na nog niet kunnen slapen maar pui opengedaan pfffff. Maar goed vandaag afleiding werken hihih
    Trouwens heb je mijn filmpje gezien van de eendjes???
    Fijne en sterkte en leesplezierdag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, nou ik zet mijn slaapkamerraam en deur open en ook de deur en het raam van de logeerkamer aan de andere kant van het huis, zo tocht het heerlijk door :)
    Zo nu Mijn boodschappen gaan halen, hopelijk heeft de winkel airco ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Clemens O ja gezien lekker stel 🀭 sorry πŸ™. Gisteren mocht ik half 2 naar huis het was gewoon te heet. Water kannen en bekers neer gezet mocht klanten dorst hebben. Pppfff was ook in huis niet koel te krijgen zeg
    Nu eindelijk tegen uur of 4 vanacht
    Al was ik zo moe ik wel redelijk goed heb geslapen. Ga vroeg boodschappen doen
    Morgen Ilse even helpen oude huis goed achterlaten
    Fijn weekend πŸ‘ groetjes πŸ™‹ Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Clemens, een fijne zaterdag gewenst. Ik stap zo in de auto om richting De Bilt te gaan, het ziet eruit of we wat regen zullen krijgen, nu van mij mag het, het is al veel te lang droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou de verhuizing is al achter de rug maar oude huis even de bezem doorheen
    Er is zal 1 aug. overdracht zijn maar misschien gaat het niet door
    Hier is het al wat afgekoeld lekker hoor maar vanmiddag word het hier weer 27 graden
    We hebben de kids uitgenodigd voor bbq we zijn 42 jaar getrouwd vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen Clemens, het was heel gezellig in De Bilt,zo zie je ook de kinderen en kleinkinderen van je zus eens, want ja die wonen door het land verspreid en dan zie je ze alleen met verjaardagen natuurlijk.
    We hebben heerlijk gegeten bij een BBQ restaurant, dat is voor de kleintjes natuurlijk fijn, dan kunnen ze rondlopen en hoeven niet netjes aan tafel te blijven zitten.
    Ik ben na het eten om een uur of acht weer vertrokken en tegen tienen weer thuis. Molly keek zeer verwijtend omdat haar avondeten zo laat geserveerd werd, maar ja er lagen nog wat droge brokjes in haar bakje dus ze was niet verhongerd hoor. Katten houden nu eenmaal van regelmaat en niet teveel verandering, tenminste als het hun eten betreft.
    Ik wens je een fijne zondag toe, het is gelukkig afgekoeld na de regenbuien van gisteren en vannacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goedemorgen Clemens ach ja het is geven en nemen soms iets meer geven en toegeven
    Maar we zijn nog altijd gelukkig
    Bedankt voor je andere antwoorden fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goede morgen Clemens, weer een stralend begin van de nieuwe week. Ik ga niet zwemmen omdat ik snipverkouden ben.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen Clemens nou zeker dan moet het zeker goed komen toch nog 2 nachtjes pffff
    De zenuwen slaan bij mij toe
    fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen Clemens, ik denk steeds : 'eenmaal per etmaal een eimaal' de oude reclame slogan.
    Een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat Apeldoorn sloeg toch op een verzekeringsmaatschappij, die daar haar domicilie had? Dat weet ik nog wel, maar ja ik heb een goed geheugen voor onnutte feitjes , terwijl ik soms belangrijke zaken vergeet ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goedemorgen Clemens ja voor collega die hij bedreigde met mes is niet niks nee Ik denk dat ze morgen er ook niet zal zijn.Zoiets hakt behoorlijk in. Hoop klant ook niet meer zie in de winkel ja weet wie het is .
    Ja dat van Ilse is gelukkig helemaal voorbij en nu kan ze haar keuken spullen bestellen zodat ze gauw kan koken want dat kan ze nog niet.Moet werkplank bij komen voor daar kookplaat en oven in te kunnen zetten
    Maar goed ze kan opnieuw opstarten
    Fijne vrijdag ben nog vrij ga de wassen doen en boodschappen doen en boeklezen hihih groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goede morgen Clemens, alvast een fijn weekend gewenst, ik ga zo de boodschappen halen. Maar eens een lijstje maken al heb ik volgens mij niet erg veel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen