maandag 24 juni 2019

Slag






23 opmerkingen:

  1. P.s.: de tekening/schildering is dus voor deze gelegenheid gemaakt door Joyce! O, en het gedicht gaat over het leven na (bv) sexueel misbruik. Oude spoken die soms de kop proberen op te steken en zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens oeps gaat het er daar over jemig een stevig onderwerp zeg
    Mooi opgeschreven en nu snap ik ook iets van de tekening .Ja dat kan ik dat zoiets ineens kan opsteken door bv MTOO
    Dan komt ineens alles weer naar boven en raak het dan maar weer kwijt of weggestopt.
    Gisteren had ik een bruiloft van 2 collega's stadhuis en 6 uur eten bij de Chinees gezellig maar pppfff wat warm hahhaah
    Vandaag en morgen en vrijdag word het afzien ga werken.Druk zal het niet worden denk ik want het is veelste warm boven in de koffiecorner,tel gerust 5 graden erop .Dus ruim 8 uur zit sta ik daar in maar met zulke tem. ga ik afentoe even zitten hoor
    Hoop je vaker te zien groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens. Zo. . . die komt even binnen zeg. De pijn het verlangen naar verloren onschuld, een leven dat nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik weet niet of ik het zo dus goed begrijp, maar zo komt het wel bij mij over. Goed dat je dingen uit het verleden op deze manier toch een beetje kunt verwerken.
    Fijn je weer te lezen en een goede dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p.s. Wat er stond was bedoelde als reactie op een ander blog, die zette ik per ongeluk bij mezelf neer, vandaar dat ik hem heb verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. soms haalt het verleden je in hé Clemens, en is het zaak om het hoofd koel te houden en te denken het gaat weer verder.... het komt allemaal goed, en uiteindelijk doet het dat ook :-)
    een prachtige tekening om jouw gedicht te vergezellen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens nou door die Mtoo kwam alles heel erg naar boven dacht het heel diep weg was.
    Als kind van 13 en daarna iets ouder ben ik bijna verkracht gelukkig was ik iets bijdehand en kon ik wegkomen.
    Dat vergeet je nooit meer.
    Maar was wat ik zei erg diep tot MTOO verhalen en ja dat was heftig elke dag wel weet niet hoe vaak op tv dan komt het weer bom boven.

    De hitte pfff wat was het warm zeg boven 34 graden en niks haast te doen dus duurt dag ook zolang.
    En dan evengoed bekaf zijn en een koppijn.Hier in huis is het heerlijk nu lekker goed afgekoeld.
    Op werk duurt het weken lang eer het lekker is plat golvende metalen dak hele pand is zo
    Maar goed 3 a 4 maandjes en dan lekker koel weer.
    Hahaahh ja dat van Haba hiiihh ja we weten nu hoe het zit hahahahah
    nou goed we gaan vandaag weer werken ik hou hoofd koel denk er iet overna dat warm is hahahah donderdag uitrusten en vrijdag nog werken en dan weekend fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens ja wel hoor maar deed even dat ik het door had wat er met me aan de hand was verleden jaar. Toen ik hem pas leerde kennen deed het lang eer ik hem vertelde wat ik had mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens, een heerlijk temperatuurtje nu de hitte is weg maar de zon schijnt nog volop. Straks weer gaan zwemmen want het is vrijdag. Ik wens je een fijne dag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens hier ben ik tuurlijk overleeft anders had ik op nieuws geweest hihihihih.
    Zovan een vrouw op middelbare leeftijd kon de hitte op werk niet aan.
    Het ergste is mensen komen niet s'morgens maar half 3 na boven om wat te eten enz.
    Als ik vrij ben dan ga ik s'morgens boodschappen doen en na 12 uur blijf ik binnen als kan
    Maar goed ik zeg fijn weekend hou rustig nee werk niet wel andere verplichting vandaag je leest het byby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goede morgen Clemens een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu kom ik je weer een fijne week toewensen, geniet van de dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Clemens, gaat het een beetje daar in het oosten des lands?
    Vandaag kunnen we de week weer doorzagen om twaalf uur vanmiddag, ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Clemens pfff ook nog naar voetballen gekeken gisteravond
    Pppff wat spannend maar we zijn er door zondag de finale
    Hoest???? ik ga vanmiddag naar de huisarts ben benieuwd
    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Clemens antwoord staat bij mij blog hoe het bij huisarts was

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Clemens, inmiddels alweer vrijdag, ik wens je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou zondag voor familie en maandag voor vriend(in)en. Morgen nog wat feestboodschappen halen en taart bakken, dus nog even druk bezig.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou hopelijk is het zondag en maandag wel lekker weer, zodat we met zijn allen in de tuin kunnen zitten. De laatste jaren is dat meestal ook gelukt. Ik heb een tuin met veel bomen dus men kan of in de zon of in de schaduw gaan zitten, voor elk wat wils.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Clemens nou ik ben er klaar voor hoor 5 uur
    Eerst komt dochter hier snel eten gaat weg met Jaap naar haar oude huis en wat spullen verhuizen met wat vrienden
    Later in de maand de rest en ik blijf thuis voor voetballen
    fijne zondag o ja ik kan nu ook via mobiel via blog reageren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedenavond Clemens heb je nog gekeken, wat jammer. Maar goed Amerikaanse meiden waren erg sterk. En in begin was Nederlandse meiden waren zo goed. Ach voor mij hebben ze gewonnen. Fijne avond trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede mogen Clemens, vandaag ben ik dus echt jarig, ik denk dat ik vanavond een heerlijk kopje thee ga drinken als afsluiting van de feestelijkheden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede morgen Clemens, de thee smaakte heerlijk, net zoals hij rook. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Clemens hoe gaat het nou is het behoorlijk afgekoeld hier in mijn huis op werk ook wat.
    Maar gisteren was het wel enorm benauwd zeg.Het is ook bij mij nooit goed hihiih
    Vandaag werken en dan heerlijk weekend ik ga morgen na boodschappen doen naar zoon Bjorn en we gaan dan samen naar Bataviastad lekker shoppen.
    Fijne dag en weekend groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede morgen Clemens alvast een fijn weekend gewenst, hier heeft een buitje de boel lekker opgefrist vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen