donderdag 5 december 2019

Jelle







10 opmerkingen:

  1. En zó is het begrip Snelle Jelle in de wereld gekomen.

    Zo, toch nog even een gedichtje anders blijft het hier wel héél lang stil! En misschien komen we hiermee alvast een beetje in kerststemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens nou laat ik nou een lieve collega hebben en jawel die heet Jelle en word vaak snelle Jelle genoemd.
    Mooi gedicht op 5 dec.
    Vandaag ga ik werken en gaat tussen. E drijven door Sint eruit
    Na 4 uur kerst erin

    Daarna 6 uur na huis pizza eten en met buuf naar filmhuis, voor de film Downtown Abbey. Tja heb een week van uitjes. Morgen naar Ilse viert haar verjaardag
    Fijne vrijdag en weekend 👍groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede middag Clemens, een vroegere buurjongen van ons heette Jelle, de Jelle op de tekening heeft zeker geen haast, want snel is zijn vervoersmiddel niet te noemen. Ik wens je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens zo drukke week achter de rug. Ook zaterdag 6 dec blijft zware dag. Vandaag lekker niksen O ja kerstboom staat

    Fijne zondag👍groetjes 🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees er verbondenheid in, heel luchtig en mooi verwoord. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Kay :) Zo is het; vriendschap ontstaat soms op de vreemdste manieren. Soms verwacht niemand er niets van... maar voel je toch een verbondenheid. En dat is een mooie basis.
      Liefs van hier!

      Verwijderen
  6. Goede morgen Clemens, ik ga zo de kerstspullen van boven halen en mijn huis in kersttenue steken. Omdat ik even geen 100% ben ga ik vandaag maar even niet zwemmen. Dus nu alle tijd om de boom te versieren :) Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens, een fijne maandag gewenst, ik ga zo weer zwemmen zoals iedere maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens en al in kerstmis sferen. Ik heb zo beetje voor de 1ste kerstdag alles in orde. Kinds komen dochter werkt wel tot half 8 dus we eten heel laat. Dat word late lunch😉😏😀lunch hier. We eten pompoensoep. Duck met eigengemaakte saus van producten uit Franse tuin bloemtaartje groenten en piepers. Magere ht weet ik nog niet.
    Kom je een fijne dinsdag 👍🙋‍♀️groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen