dinsdag 17 december 2019

Top 2000 gestemd








7 opmerkingen:

  1. Leuk hรจ, de Bee Gees, nieuw in mijn lijst voor de Top 2000! Prachtig nummer en een opname van toen ze nog heel jong waren. Ik kwam er net achter trouwens, dat ik in dit overzicht een nummer vergeten ben. Maar dat is zo'n bak herrie dat het voor jullie misschien niet hoeft :) O ja, en als je het leuk vindt kun je hier stukjes van mijn liedjes beluisteren : https://stem.nporadio2.nl/top-2000/share/34415219da6f553a3f8117a86becaed5a5ca3c34

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens morgen luister ik het helemaal. Maar tja sound of the Bee Gees๐Ÿ‘. Ik heb verzoek bij npo5 gedaan mijn 3 favorite. Nummer 1 "Voor haar" can Frans Halsema,zo mooi. En ach ja mijn andere favorite is altijd nog Louise Tucker Midnight blue's
    .Maar goed zo langzamerhand komt u ook in kerstsfeer, altijd gezellig
    Nou ik ga vandaag vrijdag en mischien zondag ook nog werken. En dan pas volgend jaar weer ๐Ÿ˜๐Ÿ˜€
    Groetjes ๐Ÿ™‹ Fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens, ik luister eigenlijk zelden naar de radio tegenwoordig. Vroeger stond die zowat altijd aan mijn moeder werd er gek van zei ze toen. Misschien heeft het met leeftijd te maken, maar ik houd gewoon van stilte tegenwoordig.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Clemens, een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele goedemorgen op mijn werkdag maar toch vrij. Omdat ik zondag ook werk extra ivm anders niemand is. Hoef nu alleen zondag en dan weer maandag 6 jan. Dus vandaag de wassen en huisvlijt en boek lezen. Fijne vrijdag ๐Ÿ‘ Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Clemens, mijn moeder werd voornamelijk geรฏrriteerd door het feit dat wij de radio aanzetten en daarna niet gingen luisteren, maar weg gingen zonder de radio weer uit te zetten. Mijn ouders waren van de klassieke muziek, ik tegenwoordig ook en ik houd ook van Franse chansons, als ik een cd opzet, ga ik ook op de bank zitten luisteren.
    Ik gebruik muziek niet als achtergrondgeluid, tijdens het strijken of stofzuigen, dan zing ik zelf wel.
    Een fijne vrijdag gewenst, ik zal blij zijn als mijn tandartsbezoek weer achter de rug is, het is een prima tandarts en ook aardig, maar ik kom er liever niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens over het kaartje nhad ik verleden week zaterdag gemaakt via greetz zo heb ik 70 verstuurd. Ja was best lang mee bezig geweest, maar ach dan heb je apart kaart
    Fijn weekend ga vast boodschappen doen voor de eerste ๐ŸŽ…๐ŸŒฒdag
    Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen