dinsdag 24 december 2019

Kerstmis 2019







24 opmerkingen:

  1. Kerstmis 2019. Vrede op aarde aan iedereen die dat wil... en misschien zelfs aan wie dat niet wil. Maar het wordt potdikkie รณรณk wel eens tijd dat er een nieuw kerstverhaal verschijnt!!!

    Hierbij dus :) En de onderste foto is van La Luna, die was vorig jaar op visite en het is er zoรฉรฉn die altijd haar fototoestel bij zich heeft, gelukkig maar. Dan tref je nog eens mooie scenes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele goede morgen tja ook vrede die niet wil, hoe doe je dat?
    Mooi zeg alle 3 en 4 ik Muiderslot opzoeken vandaag. Eens kijken wat ik vind
    Een hele fijne vredig๐ŸŽ„๐ŸŒฒ๐ŸŽ…๐Ÿคถ☃️๐ŸŽ๐Ÿทfeest
    Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens, een mooi kerstlog. Ik wens je een heerlijke kerstmis toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens was enorm geslaagd dag. Weer was goed Muiderslot en dorp van genoten. Ook van eten was bijna niks over. De pannen waren leeg.
    Op naar deze dag
    Fijne 2de ๐ŸŒฒ๐ŸŽ„dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, ik heb het kerstverhaal met de 'forumdieren' dat Luun jaren geleden maakte nog eens doorgelezen. Heel leuk maar er zijn uit dat verhaal alweer een aantal mensen overleden,oa Opa, Peebs,Roos, Draco en misschien nog anderen, maar veel komen ook niet meer op de fora van toen, als die er nog zijn tenminste. Bij de uitvaartdienst van PB oftewel Peebs ben ik nog geweest maar ja zo kun je zien hoe de tijd verder gaat en wij gaan mee op de stroom. Je ontmoet mensen via het www en soms in in de gewone wereld en je raakt ze ook weer kwijt. Goh ik wordt geloof ik wat filosofisch, nou ja dat mag wel in deze tijd.
    Gister was gezellig bij mijn zoon, schoondochter en kleindochter. Vandaag gaan we met zijn allen weer naar hen toe, dan komen ook mijn dochter en haar gezin erbij, allemaal samen deze tweede kerstdag.
    Ik wens je een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerstdagen zijn weer voorbij, op naar oud en nieuw. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens zo op naar oudjaar nieuw jaar is groot openlucht concert van wel of niet bekende artiesten op de koemarkt. Met oudjaar met onze kids naar hun vrienden. Maar goed fijne zaterdag Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens vandaag een rustige zaterdag en morgen zijn mijn bloedjes van kinderkens jarig (46 en 42 alweer) Dat vieren we met zijn allen in een restaurant dan hebben ze thuis geen rommel en bovendien kunnen we het dan met zijn allen tegelijk vieren. Anders zou je van de een naar de ander moeten rijden en taart eten, ook niet leuk.
    Ik wens je een fijn weekend toe geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens, vandaag is het feest, ik wens jou ook een feestelijke zondag, al moet je zelf wel de slingers ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom je nog even het beste wensen voor 2020 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele goedemorgen op deze 1 januari 2020 een goede start en laat ook zo eindigen ๐Ÿฅ‚๐ŸŽŠ๐ŸŽ‰๐Ÿ‘fijne woensdag Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens ja leuk hรจ vond ik ook. Goed orde van de dag begin ik met bosloopje en huisvlijt fijne donderdag ๐Ÿ‘ Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Clemens, de feestdagen zijn weer voorbij, we beginnen dus met de dagelijkse routine. Nu ben ik vandaag nog vrij van oppassen omdat het bedrijf waar mijn zoon werkt gesloten is tot maandag.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo feestdagen is ook weer voorbij. Beginnen met nieuwe jaar erin. Zo is het vrede op aarde Clemens. Het is zoveel ellende....Je hebt vast mooie kerstdagen gehad. Wat ziet deze foto's mooi uit. Zo zacht van kleur. La Luna kennen wij. Ze maakte prachtig dingen. Lief van der.We wensen je een gelukkig nieuwjaar 2020 en goede gezondheid toe. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede avond Clemens, ja ik ben gewend om de kerstversieringen vrij snel weer op te bergen, omdat mijn kinderen beiden 29 december jarig zijn. Toen ze nog thuis woonden, hing ik dan altijd slingers en ballonnen op en dat vind ik samen met kerstversieringen geen combinatie, vandaar dat ik er ook geen moeite mee heb om alles weer op te ruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om over die warme leifde en gezelligheid te lezen. Ondertussen hoop ik dat 2020 u mag brengen wat 2019 vergeten is. Beste wensen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kay!! Gelukkig Nieuwjaar! Ik hoop dat het je goed gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Clemens, inmiddels is de kerst wel voorbij en het nieuwe jaar is alweer aan zijn achtste dag begonnen. Ik hoop dat je weer wat inspiratie kunt opdoen voor een nieuw gedicht.
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Clemens wat ben je enorm stil hier. Hoop alles goed met jou. Of totaal geen inspiratie. Maar goed hoop alles goed is. Ik heb 3 drukke werkdagen achter de rug 2 dagen collega inwerken ze begint febr. Ze heeft nog een baan tot 31 Jan. Goed ik wens je een fijne donderdag ๐Ÿ‘ Groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Clemens. Ik blijf bij jou erg mooi vinden. Ik vind jou foto's en je verhalen interessant om te lezen. Vooral kleuren is apart gedaan. Ik wens jou mooie dag toe! Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen ja haar gaar top haar inwerken woensdag 29 komt ze weer. En 1 febr komt ze in dienst.
    Ja gein hรฉ ik had gewoon lekker droog kunnen lopen heb het ff olhaar wel laten weten. Was heerlijk. Hoef geen sorry te zeggen. We missen je geqoon๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜Groetjes ๐Ÿ™‹ Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, weer een week bijna voorbij, ik ga zwemmen en boodschappen doen, dan is dat ook weer narmaal allemaal. Een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En nu kom ik je een fijn weekend wensen :)

    BeantwoordenVerwijderen