dinsdag 14 januari 2020

Schaduwen



Schilderij:
https://edithadevos.exto.nl 



9 opmerkingen:

  1. Goede morgen Clemens, wat een beklemmend gedicht, maar wel mooi gemaakt. Het schilderij van Editha, vind ik juist iets van hoop hebben, licht dat doorbreekt met witte vogelvleugels.
    Voor vandaag een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens wat een mooi gedichtooi verwoord. Ik moet gelijk aan Australia denken. Schilderij prachtiik zie iets van doorbraak in in positieve zin
    Nee werk nu mijn 3 dagen niet meer. Maar laatste tijd wel enorm druk, gisteren voor door de week top omzet gehad
    Ik heb nu vrij dos in lekker uitwaaien, en later met andere vriendin lunchen
    Fijne donderdag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze gedicht heb je mooi geschreven.Er zit zoveel gevoelig zinnen erbij. Schilderij is zeker kunst om te zien. Mooie kleuren. Fijne dag gewenst. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Clemens, bijna weer weekend, ik ga weer lekker zwemmen en daarna mijn boodschappen halen.
    Fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige samenwerking weer clemens, supermooi,
    je blijft dat wel zo doen dit jaar ook weer hé :-)
    top.

    een heel fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weekend is alweer voorbij, nu begint er weer een nieuwe week, ik wens je een fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedmorgen Clemens fijn je weer ff langs kw wippen. Je zei je was er ff niet denk ik ooooo, on welke zin? Nee joh ben totaal niet (wel) nieuwsgierig erug. Maar die zin van positiefaandere leven klink zo top.
    Ja wat een gedoe dat kan je wel zeggen. Kwam gisteren thuis van werk ja weer half uur rond rijden voor plek
    Ja ik was ook ff niet geweest maar waar ik regen opzat is gebeurt, de kaak operatie. Fijn weekend 👍groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Clemens, weer een weekend, ik hoop dat je er even niet was voor iets positiefs en niet omdat je ziek op bed lag. Hoe dan ook, je bent er weer en ik wens je een heel fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen