zondag 3 maart 2019

Het dichterspad


27 opmerkingen:

  1. O ja, Clemens, zoals je ziet heb ik de header groter gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even reageren, voor méér reakties :) Heb bij jouw verder gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo dan ... ik wil niet vervelend zijn ... echt niet ... hahaha ... maar ik vind bij mij geen nieuwe reacties en die tijden die ze bij de reacties plaatsen kloppen van geen meter :D lol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh.. nee die tijden inderdaad! Maar ik heb wel gereageerd en zie die staan hoor. En net nog een nieuwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gevonden, het floepte er net pas in bij mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Clemens, Luun heeft een prachtig blog voor je gebouwd, maar dat kun je haar ook wel toevertrouwen.
    Een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOoo kijk hier nou wat mooi zit ik nog bij puntje te reageren wat prachtig hier
    En wat een pracht gedicht jij zegt ook niks hahahahahhaah
    Een hele mooie blog Clemens heel mooi gedaan top

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen ik denk dat het gelukt is over de reactie meteen word vertoond
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens weer even genieten van jou prachtig blog en gedicht
    vandaag weer werken eens kijken of ik niet de hele tijd weer door mijn knie ga zoals gisteren.
    Dan voelde ik pijnscheut en ging door mijn knie verder kan ik gewoon trappen lopen enz raar hoor
    Is het nog zo dan maar denk ik niet morgen lopen
    Maar goed ik hoop dat zonder problemen nu wel kan gepost worden bij mij hihhi
    fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens, je hebt nog niet veel geplaatst hier, maar dat zal wel weer komen neem ik aan.
    Een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mogguh Clemens, een fijne dag gewenst, ik moet zo weg zoefffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen ja goed hè eindelijk meteen gepost maar je bent nu aan gewend hier???
    Ik ga niet meer naar puntje zondag komt mijn zoon en vraag ik of hij die opslaat voor me
    Zondag komt hij want dan is het 63 jaar geleden ik hier gekomen ben hahahaha
    Maar goed ik heb vrij vandaag morgen weer werken en dan jawel zaterdag zondag maandag en dinsdag vrij Tja dan woensdag donderdag zaterdag en zondag werken Maar goed daar denken we nog niet aan hahahah fijne donderdag
    O ja of ik ga lopen ???? denk zien we hoe hard het nog regent

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Clemens nou word niet onderhandelen maar via garage tweede hands maar die is er nog niet
    Dus moet veel geduld hebben ik kan wel kijken maar ik heb er geen verstand van
    Garage weet wat voor soort autootje ik wil
    Dus hopelijk komt er snel een Nu mag ik tegen de wind en in de regen naar werk fietsten bleyyyyyyy
    Maar goed dan tot woensdag vrij
    Fijne vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Clemens, een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens nou gisteren vrouwendag heb gemerkt heb nog nooit zo druk gehad op mijn werk in me uppie
    Ik was dus aan werk was internetsysteem eruit oky geen ramp maar wel als collega de geldla erin doet met alle sleutels erin dus ook van de la dus wel .Dus kon nergens in Kon alleen koffie verkopen in begin ging dat De grote voorraad kast kon leidinggevende open maken dus gauw wat appeltaarten ontdooid Alles opschrijven wat ik verkocht Pas om 2 uur hadden we weer internet En was zo druk geweest Dus collega en ik alles gauw invoeren Ik haal papier geld eruit moet 40 euro zijn ik had 65 euro hahahahaha
    Mijn collega zei moet je vaker doen geld in je broekzak jongt lekker bij
    Maar oky had door de drukte niet alles opgeschreven natuurlijk Al met al 5 uur had ik behoorlijke omzet in mijn uppie gedraaid lekker maar was bekaf gisteravond. Ook zei paar klanten van oooooo ben je weer op vrijdag gezellig.'
    Vanmiddag gezellig eten bij Jaap's broer en schoonzus en morgen maak ik Paella komt Bjorn hier eten fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen gisteren heerlijk gegeten bij Alf en Tineke Jaaps broer en die kan heerlijk koken ook.
    Als je straks bij mij komt zie je wat lekkers en ontzettend leuk verhaal hihihi
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Clemens volgens mij ben jij de enigste die echt mijn verhaal begrepen heeft.
    En de enigste die op reageert dat vind ik altijd leuk
    Ach alleen mijn zoon was er en qua kaarten was echt heel weinig als anders mijn family in UK is mijn verjaardag vergeten ook op facebook. Maar ja ik heb gezegd doe er ook niet meer veel aan.
    Er is teveel gebeurt vandaar .
    De grote pan paella was bijna leeg 3 scheppen over niet de moeite waard te bewaren voor vanavond Dus was goed geslaagd
    Fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Clemens, het waait hier nog steeds stevig, maar ik heb gelukkig geen schade voor zover ik kan zien. Een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Clemens nee je begrijpt me verkeerd alle nichten zijn mijn verjaardag vergeten die stuurde ook net als ik mooie kaarten Ook niks op facebook dus ik apte gisteren of er iets gebeurt was uiteraard Nee vergeten.
    Over moeder hahahah kan ik een verhaal zeg
    In 1966 ging mijn moeder mee naar Manchester met mijn muziekkorps toen in die tijd kon niemand Engels.Dus om,dat mijn moeder Engels is/was ging zij mee als tolk.
    Met de bus eerst naar Dover en dan met de Ferry maar ja mijn moeder word al zeeziek al varen we nog in de haven zijn we nog niet eens op zee. Dus op gegeven moment werd ik opgeroepen ja hoor moeder had nog niet op de boot ons paspoort laten zien nee die stond al in de toilet. De hele vaart heeft ze ergens op een stoel bij zeelucht gezeten hihihih en tolk nou daar hadden we niet veel aan.Ondanks ik maar 10 was jon ik nog helpen met Engels hihii
    Fijne dinsdag ik ga eens kijken wat oogarts te vertellen heeft om half 10

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Clemens ooo ik zie dat jij een vrienden lijst heb hoe heb je dat gedaan???


    OOOO dear o dear no deal ik zeg ooooo wat dom zoiezo eruit stappen maar goed
    Ik zeg fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja Brexit bbbrrr wat dom zeg hoop ook op referendum maar ja en dan op een goede antwoord
    Snoep je van de week kwam van de Gruyter die kwam langs om de boodschappen die je had besteld thuis te brengen bij mij nou ouders op woensdag met een snoepje van de week zat een klein dingetje bij puzzeltje ofso
    OOooo ik sta er biet bij je vriendenlijst snips hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, ik kom je een fijne woensdag toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Clemens ik snap je niet jouw reactie was tezien hoor wat bedoel je met opslaan???
    Zo vandaag weer naar werk op vreemde dag sommige klanten zullen wel wat zeggen
    Zoiets van ooooo werk je ook op donderdag gezellig hihihih
    Gisteren waren er paar van ooooo waar was je gisteren (dinsdag) miste je
    Vandaag heb ik 2 cake's mee voor mijn collgea's gisteren had ik boodschappen voor de corner mee
    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goedemorgen Clemens ik weet nog steeds niet wat je bedoelt na jou heeft niemand reactie neergezet
    Of wel maar kan het niet vinden???
    Zo vandaag boodschappen was en huisvlijt dag daarna weekend beide dagen werken
    Heb jij plannen voor weekend??? Gijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede middag Clemens, ik kom je even een heel fijn weekend toewensen.
    Binnenkort eind maart, ga ik met de kinderen een lang weekend weg.
    Altijd gezellig iedereen samen, kinderen en kleinkinderen een klein feestje.
    Zomaar, niet voor een verjaardag of iets anders, gewoon even leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je mooi gedicht staan. Knap gedaan.
    Ik hoop alles goed met je?
    Ik wens jou mooie weekend toe.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen