zaterdag 16 maart 2019

Luwte



En daar is ie dan: het eerste logje op dit blogje!
Na de verhuizing vanaf mijn vorige adres op Punt.nl! Ik hoop maar dat sommige mensen er vanzelf achter komen dat ik hier ben gebleven; ik zal ook nog een rondje maken met uitnodigingen. Als het goed is, kunnen jullie je hier abonneren en dan wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe posts. Ik zie bij andere pasverhuisde Punters deze mogelijkheid niet aangegeven, dus het zal wel lastig zijn (ik had Luna om alles te regelen; Luna  alweer 1000x dank!).
Maar goed: ik hoop dat jullie het gedicht mooi vinden, want daarom gaat het allemaal.




34 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Clemens ik geloof dat ik het goed heb gedaan ik hoor wel
    Over je gedicht ik lees en begrijp en lees heb = vertrouwen in jezelf.
    Ik weet iedereen voelt iets anders of het zelfde

    Ja Pinkeltje ik was heel verschillend over ene verhaal vond ik mooi de andere niet zo ook niet voor de kids.
    Ik had een boek van Annie M.G van 365 verhalen elke dag een om voor telezen die was zo enorm leuk lekker om in weg tedromen
    Gisteren goede omzet gedraaid met Kevin hij werkt in koffiecorner elke zaterdag wil in horeca en heerlijk mee tewerken we hebben half woord nodig. Hij zei ook tegen ze vader(die werkt ook daar als leidinggevende) pa met Floor werk ik heerlijk en we zijn zo goede team dat het ook druk is hihihihih. Ja 12 uur weer morgen uitrusten .En na de f=ysio mijn nek losmaken en mijn beide armen
    Fijne zondag ik ga verder kijken naar formule 1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens. Nou het is gelukt en het is niet veel moeilijker dan bij punt zie je wel.
    Over je gedicht dat is weer een pareltje in een paar woorden zoveel te zeggen. Mooi.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens,

    Wij gaan proberen om te reageren. Dan anders.
    Wat heb je mooie gedicht geschreven.
    Er zit toch heel gevoel erin je gedicht.
    Foto staat heel mooi erbij je gedicht. Wat is hier mooi geworden.
    Ik wil je hier heel veel succes wensen met je mooie blogje.
    En ik hoop gaat lukken met hier reageren.

    Ik wens jou fijne zondag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen zeker toen ik jouw gedicht las ging meteen ook zo bij mij naar binnen van wouw wat een toeval.
    Ja laten we hopen dat ze heel lang nog van elkaar mogen genieten met alle geluk
    .
    Ja zijn vader is ass. leidinggevende en hij Kevin wil de richting in als kok
    Gisteren (Zondag) werkte ik met z'n vader en hij vertelde alles wat Kevin had verteld ook dat hij zo geschrokken was dat ik al 61 was hij dacht dat ik 51 was ,dus z'n vader zei nu heb je nog verkeerd ze was verleden week zondag 63 geworden hahahaha.
    Ach het is zo leuke jongen die totaal niet bang is voor beetje werk wat er overigens vaak heel veel wel zijn.
    Maar goed ik heb vrij half 9 komt kennis hier heen gaan we lopen niet ver in weekend genoeg gelopen hahahha
    En dan half 1 naar de manueale therapiemijn nek/schouder/armen en spieren los maken.
    Ze mag heerlijk uitleven groetjes fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens ik zie dat de klok bij jouw blog ook niet goed loopt. Bij mij is dat ook al het geval, maar ik weet niet hoe ik dat in moet stellen. Nu is dat niet zo belangrijk dus ik laat het maar even zo.
    Voor vandaag een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele goedemorgen pfff was 5 uur al wakker wel nog blijven liggen anders is de dag zo erg lang
    Vandaag gauw naar de markt fietsen voor mijn 18 % kaas en dan naar werk
    Fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat je zegt men klaagt wel over deze regering maar kijk hoe snel ze erbij zijn dat is toch heel mooi gegaan en snel.
    Ik hoop alleen dat er niet meer haat bij komt naar "buitenlanders" die misschien al hier zijn geboren en ook hun ouders.
    Daar kan ik zo enorm slecht tegen daar word ik zo triest van.
    O ja over de therapie ja ken je die reclame van bolletje dat ze aan touwen zwaaien samen
    Nou zoiets doet ze met mijn armen omstebeurt En dat geeft zo goed gevoel hihihi volgende week maandag mag ik weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens, gister weer een verschrikkelijke dag voor veel mensen.
    Hopelijk wordt vandaag een goede dag, een dag van enkel medeleven en verdriet, zonder haat.
    Ik wens je een mooie dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou nee hoor het klokje bij mij loopt ook niet goed,
    maar ach er kunnen reacties worden geplaatst en dat is het belangrijkste

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede middag Clemens, ik heb bij reacties niet extra ingesteld voor zover ik weet.
    Dus ik heb geen idee wat je er aan kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens we mogen de week doorzagen en gehakt eten
    Nou ga ik vega goulash eten is zo klaar en hopelijk ook lekker hihihi
    Maar goed weer drukke dag eerst stemmen en dan door fietsen naar werk
    fijne gehaktdag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens,

    Hopelijk gaat je lukken. Ik zie hier ook dat je tijd en datum niet kloppen. Zei flo al. Pfff...

    Maar het is even uit zoeken. Andere weet ook niet moet doen. Komt ook weer goed. Het is voor ook heel nieuw.

    Ik wens jou fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Clemens, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Clemens wat een uitslag bbbbrr ik ben toch bang veel haat is. Ja maar goed dat is mijn mening,mijn gevoel.
    Al zegt men is maar de eerste kamer maar die is net zo belangrijk vind ik
    Maar goed ik ga zo in upie lopen dan huisvlijt enz enz.
    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemiddag ik heb reactie bij mij neergezet anders krijg je hier ons discusie hier oky
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Clemens heerlijk geslapen hihihihihi
    Tegenwoordig mag ik langer liggen van mijn nek erg aardig
    Nu nog van mijn darmen dan helemaal het einde
    half 9 naar mijn werk en 6 uur weekend jippy
    fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja goed he komt door de CBD pasta
    En natuurlijk ben ik lief voor mijn gasten want daarom is het zo druk hahahahah groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahahah je heb ook in olie google maar ff dan lach je net als ik hihihiihi
    of je maakte een grapje hahaha evengoed word ik vrolijk van hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, ik zal je nu maar vast een fijn weekend wensen, in het weekend zelf heb ik er niet zoveel tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Clemens kon mij ook niet voorstellen dat jij het moest opzoeken hahahah
    Ik heb gisteren niet zo goed nieuws gehoord over mijn 2 vrienden en collega's zie je heb op mijn blog staan
    Verder lekker druk gehad gisteren straks ga ik alleen met auto boodschappen doen Jaap druk en dan luieren
    Ik hoop dat er toch een beetje mooi weer komt nu ik vrij ben
    Fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Clemens,

    Waarom zet je dan geen linkje erbij aan de rechterkant. Dan kun je makkelijk vinden. Nog niks gedaan bij reageer reacties. Blijft hier mooi vinden. Gisteren was goed weer geweest. Ferry heeft heleboel foto's gemaakt. Toen scheen zon bij ons. Later op de avond werd erg mistig.

    Fijn weekend. Groetjes J&F. ( https://yova.nl/ )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens een fijn weekend gewenst. Ik zie dat je nog steeds geen inspiratie voor een nieuw gedicht hebt gekregen. Je bent toch niet ziek ?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goedemorgen Clemens weekend weer voorbij ik nog vrij
    Heb de auto in de ochtend dus ga ff wat plantjes kopen
    kwart over 12 gaat ze weer aan mijn beide armen schudde en wie weet ga ik nog eindje fietsten
    fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede morgen Clemens een fijne nieuwe week gewenst te beginnen met een zonnige maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemorgen Clemens ja we verwachten wel dat niet zo goed uitslag zou zijn maar ja je hoopt beter weten in dat wel betere nieuws uiteraard
    Gisteravond kreeg ik nog een berichtje donderdag nog gesprek en maandag beginnen met chemo
    JA ik sta er mee op en ga ermee naar bed
    Gisteren plantjes gekocht voor in de tuin had de auto en ja er is weer aan mijn armen gerekt gezwaaid voelt echt lekker aan
    Volgende week donderdag mag ze weer
    Nu straks naar de markt en na werk fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Clemens tja nu betere cd verkoop heeft hij niks aan hhii
    Maar ja echt mooie nummers heerlijk muziek
    Morgen heb ik met een ex collega afgesproken
    Dan gaan we naar Edam om haar te vertellen over mijn zieke collega
    Wil ik niet over de telefoon doen want ze heeft pas haar partner verloren
    Vrijdag eten mijn 2 collega's hier , zij wil graag Paella eten dus ga ik die maken
    Maar goed is pas woensdag werk dag voor mij
    Fijne gehaktdag Ga jij de week doorzagen??? hihhihh groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Clemens, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goedemorgen Clemens hoe gaat het hier ???
    Vandaag boodschappen doen en grote pan paella maken voor mijn 2 collega's die hier komen eten
    Verlopig daarna gen uitjes maandag begint hij met de chemokuur
    Gisteren naar Edam geweest o,m ex collega te vertellen thee gedronken enz enz hoop bij gekept
    Oky ik kom je vast een fijne weekend wensen enz enz groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goede morgen Clemens, ik ga zo mijn weekendkoffertje pakken en daarna naar mijn zoon ik kan met hen meerijden dus waarom zou ik er alleen in mijn eigen wagentje achteraan rijden. Het is ook leuker om samen te gaan natuurlijk.
    Maandag hoop ik weer terug naar huis te komen. Ik wens je een fijn weekend toe en zelf zal ik er goed van genieten, alle kinderen en kleinkinderen bij elkaar gezellig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is een weekendje Ardennen geworden, het weer zou volgens de berichten mooi zijn, en anders zijn we zelf wel de zonnetjes in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hallo clemens,
    je hebt het weer gedaan mooi man,
    ik ga je hier volgen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen