vrijdag 29 maart 2019

Groot







30 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Clemens en ja hoor weer een pracht gedicht erbij hier.
    Maar enorm zielige gedicht begon zo mooi
    Gisteren enorm gezellig avond de pan is niet helemaal op gegaan al is het heerlijk
    Dus na mijn werk niet veel tedoen heerlijk Jaap doet er nog een worst bij van de BBQ
    half 12 gingen ze naar huis en kwamen om 5 uur dus zoals je dan merkt echt gezellig geweest
    Uiteraard overal over gesproken maar ook over vele andere dingen

    Ooo dat klinkt heftig zoals je beschrijft over jezelf zeg maar weet niet wat je heb enz.
    Maar pfff dan heb ik het wel gemakkelijker met alle problemen en enz enz
    Tja hobby ik maakte sieraden en daarvoor maakte ik kaarten dat zou jij ook misschien kunnen doen met mooie gepaste gedichten erop
    Tv kijken doe ik graag maar ik heb ook satelliet en dan kijk ik veel naar ITV. daar heb je bv. Heartbreak oude serie speelt af in de jaren 60/70
    En wat grappig is in de middag op weet niet welke net SBS 6 s'morgens en s'middags Smaken verschillen Engelse versie lachen
    Ik kijk tussen de bedrijven van huisvlijt dan kan ik even mijn rust nemen anders lukt het niet
    Goed genoeg geklept ik moet zo douchen hihihih fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens,
    Je hebt mooie gedicht geschreven. Maar zit wel gevoel erin. Zo verwoord geschreven.
    Ik ben wel stil van. Foto schilderij op achtergrond passen heel goed erbij je gedicht.
    Mooie foto. Gelukkig kan ik weer via url/naam reageren. Dan kun jij bij mij gewoon linkje aanklikken. Dan kom je vanzelf weer erin. Knap gedaan dat je zelf gedaan heeft.

    Ik wens jou mooie weekend toe.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens oooo dan lees ik de laatste stukje verkeerd dus

    O ja escape to the country vind ik ook gezellig leuk
    Ook volg ik s'middags Doctors en sávonds Eastenders al jaren lang
    Ook de dective's vind ik goed zoals Frost maar die volgde ik op Nederland hij zou gaan trouwen de laatste afl.
    Die had ik ooit gemist dus nu wel gezien.Dus soms herhalingen komt goed uit hihiih. Morse heb ik nooit wat gevonden
    Line of Duty ook enorm goede serie
    Maar goed kan zo wel uren door gaan hihhihihih
    Ik zal nog verder over nadenken over hobby's
    fijne zondag
    O ja dacht wouw heb ik ff lekker uitgeslapen 8 uur ppppfff was natuurlijk 7 uur hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens kon jij nou niet slapen of ga je altijd laat naar bed??
    Ik las het 3 uur ik was weer wakker geworden en kon de slaap maar weer niet vatte
    Dat heb ik dan na de klok veranderen een week lang of langer dan is mijn slaap ritme uit balans
    Vind het ergens vreemd tjeetje een uurtje
    Maar goed Dus geen goed begin van de week na 4 uurtjes slapen in totaal
    Ja ben ook benieuwd hoe Haba het heeft gehad ze had in ieder geval prachtige weer
    Hopelijk is ze niet erger verkouden geworden
    Fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens nou Haba is thuis hoor hihihi
    Ja clever dog he echt heb me rot gelachen en die commentaar erbij hiihi enig
    Ik heb nu redelijk geslapen maar mijn lijf is echt van pppfff klopt niet hoor.
    Ik hoop volgend jaar niet meer doen of we doen net zolang over met beslissen als de Brexet hopelijk niet
    en gewoon ermee stoppen
    Ik ga over paar uurtjes naar werk fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps het is 2 april hoe kan dat nou en het is 6 uur 13 vreemsd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens, ik ben weer terug van weggeweest, we hebben genoten van het weekend met z'n allen.
    Weer een prachtig gedicht bij de mooie schildering van Editha. Jullie hebben zo een prima samenwerking.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens hihihhi nou ga ik toch even twijfelen bij mij in de tijd op mijn blog hahhahaha
    Zi gisteren is collega/partner van zieke collega even geweest maandag had hij eerste kuur
    Ze vertelde dat redelijk met hem gaat alleen erg moe slaapt 24 voor 7 dus ze kwam even buurten op haar werk
    Hopelijk blijft het zo en slaat het toch redelijk aan fingers cross
    Zo vandaag weer werken met dan een fantastisch stagiaire dat doet een mens goed
    Fijne woens/eierendag hahaha Ik eet vis met pasta vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo Clemens je hebt aardig je draai gevonden hier hé,\een prachtig doek laat je zien en een mooi gedicht, superbe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens wat ik bij de pasta had was plastic doosje van A.H. zeevruchten is ook vis en goedkoop had ik eigenlijk voor de Paella.Maar achteraf niet nodig,vandaar en ja was heerlijk
    Gisteren had ik rulgehakt met spitskool en aardappelschijfjes in ovenschaal alles met overheerlijke kerrie kruiden.
    Vandaag eet ik rijst met paprika's en courgette en stukjes kip.Lekker snel en gemakkelijk na werk.
    Ja hoe los je het op over vis kopen ik zou zeggen lekker vroeg tegaan.Maar dat is geen optie voor jou
    Voor mij hoef de zomerweer ook niet al te snel te zijn ik kan niet goed tegen warmte dus lijk jouw computer wel hahahhaa
    Boven 23 graden en ik voel me altijd ziek.Vooral op mijn werk is niet te doen geen airco geen ramen plat dak en dan de oven maar aan.. Heb me gelukkig nog nooit ziek gemeld maar tis niet te harde Deze bedrijfsleider heeft andere stof t-shirts besteld .Ben benieuwd . Maar goed fijne dag sus6 met eten kopen en koken groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Clemens, alweer vrijdag, ik ga weer zwemmen straks. Maar eerst nog even aan de stofzuig enzo.
    Ik wens je een heerlijke dag toe, aan de zon zal het niet liggen, hier staat die al weer volop te stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Clemens, hier kun je je webbies invoeren de URL's en die worden dan dagelijks vernieuwd, https://feedly.com/

    da's vast een... die ander ga ik nog even naar op zoek :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Clemens dat klinkt heerlijk zeg maar wat voor vis had je gekocht???
    fruitsalade erbij en brood klinkt echt een vrijdag vismaal hahaha
    Vroeger at ik regelmatig makreel of lekkerbekje en brood op vrijdags
    Goed het is zaterdag lekker uurtje uitgeslapen ipv 6 uur 7 uur op lekker vroeg naar Apie dan is het nog niet druk
    En geen jankende gillende kinderen nog die had ik gisteren in de winkel/koffiecorner bbbbbrrr
    Ja we duimen voor medium zomer hahahha O ja over werk en warmte het is ons pand niet dus we kunnen er weinig aan doen helaas groetjes fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo het gras is voor de eerste keer gemaaid en het ziet er weer netjes uit. Als ik zo bezig ben , ben ik blij dat ik een elektrische maaier heb en niet meer de oude 'roller' die we in ons vorige huis hadden. Want dit is toch een aardige lap gras om te maaien. Binnenkort ook de bakken maar weer met zomerbloeiers gaan vullen, eerst even afwachten of er nog nachtvorst wordt verwacht. Nu is dat hier aan zee meestal niet zo erg koud, maar ik wil toch mijn bloembakken er nog niet aan blootstellen, zo zonde van die mooie bloemen om ze te laten bevriezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen nou was al verbaasd van ik vrij en mooie weer zaterdag.
    Ja mooie weer werd het pas uurtje of half 5
    Ik was nog naar stadje geweest maar pppfff maar terrasje pakken nou nee
    Had al zonblock 50 voor mijn neus gekocht denk ik ben beschermd mag er in lopen in de zon welke zon ????
    Maar goed vandaag in de herkansing maar niet stadje denk ik hihihi
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Clemens, een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Clemens en hoe was je weekend ??
    Ben druk geweest in de tuin moest ook wel de grote schaal moest van tafel maar waar heen
    Op gelost in de tuin daarna wat veranderd enz enz Daarna ook nog heerlijk bbq en buiten gegeten
    Nu straks fietsen met Anoeska naar bos snel lopen en terug naar huis
    Fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens een fijn begin van de nieuwe week gewenst, na een stralende zondag begint de week hier maar grijs.
    Nou misschien knapt het straks wel op en wordt het weer een prachtige dag.
    In ieder geval wens ik je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Clemens ik ko je een hele fijne gehaktdag wensen
    Voor mij naar werk een vleesloze pasta eten hahahhaha
    Gisteren had ik een kabeljauw kantenklaar mandag gekocht lekker makkelijk
    Ik ga werken krijg een nieuwe dame om in te werken maar hoorde van baas toen ze maandag er was niet echt jubelt over
    We zullen het merken fijne gehaktdag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Clemens,

    Ik kom je mooie gedicht om te lezen. Het is nog mooi weer om te genieten. Maar het is wel stukje kouder geworden. Hopelijk geniet jij ook zo van Clemens.IK was even niet tijdje geweest. Vanwege onze blogvriendin verloren. Ik kom je fijne dag wensen. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Clemens, iedere keer als ik hier op dit log kom,
    moet ik denken aan de tekst van Marsman : "Groots en meeslepend wil ik leven"
    Het is alleen de titel van je gedicht die me daaraan doet denken,
    ik beschuldig je niet van plagiaat, daar is geen spoortje van te vinden.
    Het ligt gewoon aan de werking van mijn hersens, die een dergelijke link maken.
    Een fijne woensdag gewenst, ik ga me vanmiddag weer met mijn kleindochter vermaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Clemens ppppfff wat een dag gisteren nou de ochtend ik was gesloopt
    Tja iemand van 35 jaar uit de wajong,maar erger dan het beschreven was had weet ik veel soorten horeca gewerkt dus dan denk je
    kan wel kopje kopje koffie doen. Nou nee dus echt snap niks ze kon mij niet verstaan door mijn accent.Zei ze tegen haar jobcach
    Die zei van Floor heeft geen vreemde accent ik versta haar duidelijk.Ik moet heel veel geduld hebben anders raak ze in paniek stapje voor stapje.Toen naar mijn bedrijfsleider verhaal gedaan want hij wou weten wat ik er van vond.Volgende week kijken we of het wat is .Maar we denken nou nee niet in de koffiecorner hahahah.Tja weet je zo'n iemand bij je hebben doe nooit zelfstandig kan werken hebben we niks aan moet na loop van tijd echt even weg kunnen.Ik was zo geestelijk gesloopt en daar zo slecht geslapen zeg,maar ja je moet iemand de kans geven.
    Goed ga straks lopen en heerlijke donderdag hebben vrijdag ook vrij en fysio fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede avond Flo, ja dat lijkt me erg lastig, je wilt iemand toch de kans geven, maar dan misschien ergens waar ze niet met publiek moeten werken, maar rustig in eigen tempo wat af kunnen werken.
    Lekker gelopen zeker, ik ben met de kleine meid in de weer geweest, nu ben ik best een beetje moe, dat scheelt ook per keer. Soms slaapt ze 's middags een paar uur, maar vandaag was het net krap aan een half uurtje.
    Nu ik heb daar al gegeten, dus ik kan lui languit op de bank strakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sorry Clemens, ik zit te reageren op de reactie van florence hierboven, zo kun je zien dat ik best een beetje moe ben van het oppassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Clemens gelezen wat Haba hier voor mij had neergezet hahahahah
    Heerlijk gelopen gisteren had ik nodig mijn kopje was weer leeg
    Vandaag boodschappen doen verder niet veel tedoen hoop gisteren gedaan evengoed
    Fijne vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Clemens, een fijne vrijdag gewenst. Voor mij de dag van zwemmen en boodschappen halen maar dat zijn ook geen nare zaken gelukkig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goede middag Clemens, nog geen inspiratie gehad voor een nieuw log? Ik hoop dat je gewoon van het mooie weer aan het genieten bent en niet ziek of treurig bent. Maak er een fijne zondag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen Clemens ik mis je wil ik bijna hard hier gaan schreeuwen
    .Hoop alles oky is moest je helemaal ergens uit de kelder vandaan halen op mijn blog hihih
    Gisteren naar de koemarkt geweest daar hadden de restaurantjes smaakmakers dus ook Roast met hun eten en drinken om te promoten
    Heerlijk daarna thuis bbq En zo ga ik zingen Jaap komt zo beneden
    Fijne maandG GROETJES

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen Clemens nog steeds stilte hier, je wordt gemist.

    BeantwoordenVerwijderen