woensdag 17 april 2019

Dana










20 opmerkingen:

  1. Goede morgen Clemens, laat ik op het asiel nu een collega hebben die Dana heet, gelukkig is die nog springlevend. Maar natuurlijk moest ik gelijk aan haar denken door de titel van je gedicht. Ze zal vast wel aan je wennen, maar de vraag is wen jij wel aan haar? Zo'n kille dode dame die door de Manor rondwaart? Gelukkig heb ik die hier niet in huis.
    Een fijne donderdag gewenst, ik ga straks weer op kleindochter twee passen, nu is dat makkelijk, babietjes willen nog niet veel, ja een fles op tjd en ook een schone luier, dan zijn ze meestal al tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens en kijk een pracht gedicht
    Al moet ik wel zeggen Dana een dame en gilt dame's gillen toch niet jijiji
    Haha Haba heeft een gillende collega hihiih jeetje je zou die toch in je dromen horen
    Pppf ik heb het weer overleeft gisteren nu morgen nog nee echt ik denk ik na paar weken wegren met deze vrouw van 35 als collega.Gelukkig ook mijn andere collega kan niet echt met haar werken en zij leren??????? we hebben hard hoofd in Tja weet je best zielig hoor Maar we gaan vanuit dat ze zelfstandig kan werken en dat zien wij niet zitten .Maar goed vrijdag heb ik evulatie gesprek met mijn baas. Verder zijn we nu even uitgevierd met verjaardagen Ilse pas 2 december
    Al hoewel we zondag de verjaardag van de mannen gaan vieren
    groetjes en fijne donderdag ik mag weer naar de fysio hahhahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is triest om te lezen. Gelukkig blijven sommigen elfen leven? Ik word wel bang voor. Wat schrijft jij heel goed. IK zou het helemaal niet kunnen. Dode dame is wel kille van Manor die het rondwaart. Foto ziet duister.... Ik kom je alvast fijne Paasdagen wensen. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens gelukkig een Dana die zachtjes en lief gilt
    Over "collega"waarschijnlijk is het de laatste dag bij mij,mijn bedrijfsleider wist niet dat het zo erg was maar had vermoedde
    zelf
    Niet wat er echt is doorgegeven we hebben elke keer gesprek en vandaag eind gesprek hier over.
    Dus vandaag werkdag en dan nee niet extra vrij ivm Pasen want ik werk maandag niet dat was voorheen,toen ik nog maandag werkte en dinsdags vrij.
    Ik wens je een hele fijne paasdagen toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, ik wens je een fijne vrijdag en een prima Pasen toe, aan het weer zal het niet liggen, dat wordt stralend komende dagen. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt zo te zien erg druk..... Maar goed ik kom je fijne paasweekend wensen.
    Geniet met de mooie weer. By....Geniet maar ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens ik heb het overleefd gisteren wat er gaat gebeuren weet ik niet gesprek is niet doorgegaan met leidinggevende en ik.Ik hoor het dinsdag wel of ik woensdag weer met haar werk
    Vervelende is dat mijn andere collega fietsongeluk heeft gehad en in ziekenhuis ligt met wat we hadden gehoord gebroken bovenbeen
    Dus hoe we dat oplossen weet ik niet hoor ik ook wel En hopen dat het voor haar meevalt
    Ja op ogenblik hebben we enorm veel zieken zo erg dat eerste instantie 2 de paasdag open zouden zijn nu toch dicht zijn .
    Maar goed Jaap en ik gaan eerst even boodschappen doen daarna ga ik eens de gang doen Ik moest ruimte maken voor de omruiling van een slimme meter Maar wat blijkt kan bij ons niet geen ruimte pp[[ffff Daarvoor was ik donderdag dus de hele middag voor thuisgebleven .Maar goed ik wil wat gaan veranderen en opruimen Ik wens je een hele fijne Paasweekend toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens een fijne Pasen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedeavond Clemens hoe heb je het gehad niet teveel eitjes gegeten hopelijk hihih
    Hier fijne dagen veel gedaan enz enz morgen weer naar werk
    Wens je fijne nieuwe week toe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens, de paasdagen zijn weer voorbij, nu weer in het gewone ritme komen. Ik ga zelf weer naar het asiel vandaag.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens blog van mij achtergrond veranderd dat gaat gemakkelijk
    Alleen die vriendenlijst nog steeds niet hihihi
    Ik ga verlopig elke dag werken begin als kan 11 uur of 12 uur. En als 5 uur iemand is dan tot 6 uur of naar huis. Anoeska zal nog een tijdje duren eer ze uit ziektewet is.Dus heb ik het zo geregeld.Leidinggevende was mij enorm dankbaar hij zag al koffiecorner steeds dicht moest doen.Ach zo help je gewoon toch
    We zullen zien hoelang ze ziek blijft na de fietsongeluk schijnt bovenbeen gekneusd tehebben
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Clemens goedemorgen ja daar word ook erg mee opgelet daarom mag ik pas 12 uur beginnen behalve dinsdag
    En men zoekt al andere oplossing voor volgende week maar als die er niet is doe ik het nog
    En pppsst 26 mei va ik al op vakantie hihihih
    Zo vanavond koningsnacht ben er nog nooit geweest hier op de koemarkt maar ze maken er wel enorm feest van dat wel.
    Hoop morgen beetje redelijk weer word vind het altijd naar voor alle organisatie . Ik ga eerst vanmorgen de boodschappen doen want morgen nee dan is het zo druk zal nu ook zijn.Daarom ga ik vroeg uurtje of 8
    Heb jij plannen voor dit weekend????
    Fijne koningweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Clemens mijn nagels zijn oranje gelakt straks helaas geen rok maar blauwe broek en grappige zwarte bloesje met oranje bloemen Zo jammer regenachtige weer is mar goed
    Eerst tv kijken en in de middag naar de koemarkt fijne koningsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Clemens, een grijze zondag hier, maar laat ik niet mopperen het is in ieder geval droog. Jou wens ik een zonnige zondag toe, maar of dat gaat lukken weet ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens
    En feestweekend goed doorgekomen? 🤔
    Zo back to normal.
    Hup naar werk half 9 maar vandaag tot 5 uur. Morgen van 9 tot 6
    Fijne maandag week 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Clemens via computer moet weer lukken zonder omweg hihih
    Nee ben geen fan van Willem of Maxima maar vind wel belangrijk Koningshuis en waar we best trots mogen zijn.
    Dat gezeur kost geld enz enz komt me keel uit van die groepering die denken altijd alleen aan hun zelf helaas
    Ja hoor hou het nog steeds vol gisteren was wel voor doordeweekse dag erg druk geweest
    Vandaag begin ik half 12 tot 6 uur morgen 9 uur tot 5 uur en vrijdag van half 12 tot 5 uur
    Zaterdag heb ik vrij omdat ik zondag ook moet werken dan zou ik 7 dagen werken nee dat is iets teveel hihihih
    Fijne woensdag
    O nee geen tompoes gegeten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Clemens ik vraag me af of ik iets verkeerd heb gedaan op mijn blog hihiih
    Ik heb nieuwe verhaal neergezet over mijn werk niet zo leuke maar goed lees je nog wel dus op mijn blog
    Gisteren ook heerlijke werkdag gehad met goede omzet vandaag eerst fyso dan gelijk door naar mijn werk maar werk tot 5 uur
    Lekker op tijd thuis
    Trouwens morgen maar van 12 tot 5 uur en zaterdag vrij
    Wens je een hele fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen mocht je tijdje niet op blog komen zaterdag sta ik in de krant die ga ik kopen de Noordhollandse dagblad uiteraard
    Ik sta erop met foto op mijn werk de reden lees je op mijn blog helaas niet zo fijne reden
    Vandaag halve dag morgen vrij en zondag halve dag
    Vandaag gaan we rooster maken hoe we volgende week indelen met koffiecorner
    O ja vanavond ga ik naar filmhuis Greenbook
    Fijne vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, een fijne vrijdag en een heel fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen