zondag 5 mei 2019

Stilte






19 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Clemens ten eerste over ik verkeerd had gedaan die vraag was over blog
    Haba kon niet reageren vandaar.
    Wat een pracht gedicht zeg wat kan je dat mooi
    Of ik 5 mei heb gevierd??? Hier was op de koemarkt feest met live optreding maar ik moest werken halve dag van 12 tot 5.
    Was tot half 3 stil en ineens kwamen ze iedereen had vrijmarkt gestaan spullen die over was gebracht en in koffiecorner gedronken en of gegeten Dus pppfffff.

    Ja over Noppes zelf zo'n directeur heeft niemand hij kent ze allemaal altijd als hij langs komt belangstelling
    Wil iedereen uit de wayong S.W helpen met een baan en respect geven Ja waar vind je zo iemand????Op 1 hand te tellen.
    En die hebben ze onslagen terwijl hij op vakantie is dus we hebben nieuwe directeur.En ja die gaat meer van hoe verdien ik meer hoe help ik kringloop winkel om zeep,want dat is al met andere SW bedrijven hier gebeurt.
    Dus ja spannende tijden gaan we tegemoet
    Zo werk vandaag halve dag bijna elke dag deze week

    Ik ga pas 26 mei naar Frankrijk hoor hiihih ik vertelde wat ze doen met 1 mei in Frankrijk geven de buurtjes elkaar Lelie van Dalen

    En kijk dat is zo fijn in ons land vrijheid je mag het vieren hoe we het zelf willen,wil je thuis blijven gedichten maken top toch.
    Ik wens je een goede fijne week toe groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja ik zie hoe je in de war raakte van dat zin
    Toen ik in Frankrijk was
    Dat was wat jaren geleden meestal zijn we eind april er al
    Dit jaar erg laat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Clemens. Mooi gedicht weer, en die twijfel kan ik begrijpen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de mensen er een rommeltje van hebben gemaakt. Maar ja de mensen hebben een eigen wil daar kan een god niets aan doen. En al zijn er gelukkig ook nog steeds mensen die het goede willen en doen, die vallen niet zo op vergeleken bij degenen die kwaadwillig zijn.
    Maar laten we zelf maar proberen mensen van goede wil te zijn. Al vliegen we soms ook wel eens uit de bocht.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer zo mooi Clemens, maar je woorden verliezen, ademloos zijn....
    dat mag, maar doe maar niet te lang :-)
    fantastisch hoe jij met woorden spelen kunt.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens zal "stil" in Amsterdam zijn
    aAch ach wat jammer van gisteravond Ajax verloren
    En nu Tottenham Hotspur tegen Liverpool.'Had Ajax gegund.
    Vandaag dag vrij gekregen want iemand wou wat bij verdienen zij werkt zondagen en zaterdagen.
    Wat heerlijk de ochtend is wel gevuld met half 9 mondhyg en fysio daarna hup ga ik lekker uitrusten bij de kapper om mijn haar te laten doen hihihih
    Morgen halve dag en zaterdag hele dag zondag weer vrij.
    En dan volgende week behalve dinsdag en donderdag halve dagen weer
    Maar goed voor ik weet zit ik heerlijk in Frankrijk fijn vooruitzicht toch?
    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens ik had alleen donderdag vrij want de zaterdag hulp wou dag extra werken vandaar
    Vandaag vanaf hal 12 tot 5 uur en zaterdag de hele dag
    Mijn collega (die bovenbeen heeft gekneusd) komt op haar werkdagen tot half 12 dan neem ik het over dus de hele week alleen dinsdag hele dag. En ach voor ik het weet zit ik in de auto op weg naar Puylagarden hihihih
    Ja ik hou van veranderen ook in mijn haar hahaha .
    Ik ga vandaag eerst boodschappen doen en 11uur naar werk fietsen of ik heb de auto dat weet ik nog niet
    Zo niet dan komt Jaap met de auto in de middag en fiets naar huis met mijn fiets dat doen we elke dag zo.Wens je een fijne vrijdag toe en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Clemens ik kom je een fijne vrijdag en een heerlijk weekend toewensen.
    Zelf ga ik straks weer mijn baantjes trekken zoals iedere vrijdag en daarna mijn wekelijkse boodschappen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens hihihi ik lees zondag bij Haba dat je wist dat ze verrassing kreeg van haar dochter maar zie ik lees het alleen bij mij hihiihihi
    Nee mijn moederdag was saai veel huisvlijt van wassen strijkwerk
    Ik denk dat ze het onzin vinden .
    Ik vond het altijd leuk mijn moeder verwennen evengoed toen ze ze heel dement was ging er altijd heen.
    Goed vandaag halve dag werken ipv vrij
    Maar goed het is zo zondag 26 mei as zaterdag heb ik vrij want vriendin met haar zoontje komt eten.Heb ik maanden geleden afgesproken dus verzet het niet.
    Fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens, ik had gister een gezellige dag (zie mijn blog) nu straks weer gaan zwemmen en buiten schijnt de zon, het belooft een mooie maandag toe worden, ik ga er zo van genieten, ik hoop dat jij er ook van kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens, nog steeds stilte hier. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens moest je nog naar bed of was u er al uit pfffff alhoewel volgende week zondag ben ik er dan al uit
    5 Uur gaan we rijden richting naar Puylagarden.
    Maar goed nee ik heb gisteren niet gekeken naar songfestival want op rtl 8 kwam vervolg van Prime Suspect zo goede serie
    Tja zaterdag visite maar we zetten het wel aan horen we het aan tafel
    Je zou denken in de pocket maar ik denk maar niks we zullen zien Ik hoop het wel wat vind het enorm goed.
    Maar kijk wie er verleden jaar had gewonnen echt serieus pffff

    Ja mijn zoon is enorm gek op dieren kom er niet aan
    Maar ja ik had al stuk over hem geplaatst waar hij sprak over beusebos moet blijven
    Ja vandaag werken dan vrij als mee zit tot dinsdag Lekker de laatste week voor vakantie even rustig aan normale dagen werken.
    Fingers cross voor zaterdag hoop dat Nederland wint.
    Fijne vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Clemens. Nou eerlijk gezegd kijk ik nooit meer naar het songfestival, ik heb de laatste jaren niet meer gekeken, er waren zoveel 'circus nummers' de laatste maal dat ik keek. Ik heb het idee dat de uitslag nooit de beste muziek is, maar vriendjespolitiek en hoogstens de mooiste of gekste act. Ik lees dan liever een goed boek of kijk, net als Florence naar een detective serie.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe, ik ga zo de boodschappen halen en mijn baantjes weer zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen hahaha ja maar ik heb Prime Suspect op bbc gezien nog veel langer geleden soms denk ik o ja Maar weet niet meer hoe het eindigde
    Ja de zomer komt dus volgens ij nu hele jaar komen herhalingen
    Al moet ik eerlijk bekennen op ITV ook hoor ik heb Heartbeat al voor de zoveelste keer gezien hihihi maar blijft leuk zoetig
    Tja vanavond songfestival wie gaat er winnen ik heb visite voor BBQ maar ik doe tv aan
    Hoop we winnen eerlijk hij verdient het
    fijne zaterdag en weekend
    Ik heb trouwens paar leuke spreuken nu staan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Clemens, een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Clemens, heb je genoten van het songfestival? Ik hoorde vanochtend dat de Nederlandse inzending had gewonnen. Natuurlijk fijn voor alle liefhebbers en het liedje zal ik de komende tijd vast nog vaker horen op de radio . Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Clemens en jaaaaa gewonnen ja heb gekeken visite ging net weg ivm haar 10 jarige zoon moe was
    Was wel enorm spannend
    Vanmorgen nieuwe blog gemaakt ivm jarige neef die al jaren helaas niet meer is
    In ieder geval een super zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Clemens, ik kom je even een fijne nieuwe week wensen, heeft het bij jou erg geregend? Hier wel wat maar nog niet genoeg voor het droge land. Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Clemens erg stil hier maar goed
    Kom je een fijne weekend wensen en na paar dagen zal ik weer even hier reageren
    Vandaag mijn laatste werkdag voor 3 weken heerlijk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goede morgen Clemens, een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen