woensdag 16 september 2020

Ongeloof




 

21 opmerkingen:

  1. Plotseling waren er weer een paar van die dagen. Rustige dagen, waarin ik de wereld van een afstand kon bekijken. En dan 's nachts, een beetje broeden op wat er in mijn hoofd omging, en een beetje dromen. En dan de volgende ochtend, net als ik mijn rechterschoen aan wil trekken (ALTIJD de rechterschoen!), floept er opeens een gedicht, of een deel ervan, in m'n hoofd.

    Ik weet nog niet hoe vaak er weer zo'n moment komt hoor. Afwachten en vertrouwen hebben maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens, welke schoen je ook aantrok, het is een mooi gedicht geworden. Ook je helden sterven , maar ze laten veel na zodat we ze zelf in leven kunnen houden hun afdruk in je geest is blijvend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Clemens prachtig mooie woorden. Nu kijk ik op mobiel,en denk wie is jou held. Moet ik die bv kennen??.
    Ik zeg groetjes vanuit Puylagarden πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Clemens tuurlijk kom ik terug maar de 2 vakantie nu in 1 gedaan houd in 5 weken hahahaπŸ˜‚πŸ˜‚
    En ja heerlijk ontspannen hier . Vandaag de zondag dat de wijn van ons vriend/buurman word geoogst. In een kleinere groepje deze keer
    Ik maak Hollandse toetje vlaflip🀭 fijne zondag πŸ‘πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja 3 weken van voorjaar en 2 najaarπŸ˜†πŸ˜†πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Clemens, alles goed daar in het oosten? Hopelijk ben je in orde en bezig met andere zaken dan bloggen. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens over de reis nou ik rij vanaf huis naar ongeveer half voor Parijs dan rijd Jaap
    En uurtje na Parijs rij ik wéér naar huis. Ik rij meer. Maar vind lekker
    We zijn eerder naar huis gegaan zouden eigenlijk zaterdag gaan
    MaarwMaar we waren regen zat. Er was ook niet veel te doen door Corona.
    We zijn uitgerust 🀭 . En hoe gaat het met jou verder ?? Fijne vrijdag πŸ‘ groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens, nog steeds geen zin of tijd zo te zien. Maar ik kom jet weer eens een fijne dag toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens moest uit de kelder vandaan vissen πŸ˜‚πŸ˜‚
    Denk vaker maar even langs kom tis ook jammer dat het me nog steeds niet luk vrienden lijst op te krijgen
    Wens je een fijne vrijdag πŸ‘ groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens nou er staat dus toch een heel verhaal van jou en gezellig.
    Spannend kom regelmatig langs trouwens hoe zit met verhaal van over Halloween dan???
    Fijne weekend groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. πŸ€­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens kom even langs want nieuwe maand is al aangekomen. Fijne vrijdag πŸ‘ en weekend groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Clemens, ik kijk hier elke dag, nog steeds niets nieuws te zien. Ik hoop dat het wel goed met je gaat. In ieder geval wens ik je een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inmiddels 5 december dus Sinterklaasfeest. Ik hoop dat jij een pak inspiratie van de sint krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens ik kwam je tegen dus hoefde niet naar mijn kelder
    Ik heb gestemd bij radio 2 paar vind ik mooie nummers van prachtige artiesten
    Gisteren huis gedaan en met de kids fondue gedaan nu zo naar buiteb even rondje doen voor de overtollige kilo's maar weer.
    Hoe is het verder met jou??? Ik wacht o je gedichten bijna kerst groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemiddag Clemens ja heb de top 2000 al ingevuld hoor 5 mijn mooiste nummers groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Clemens wat heb je gevoelig gedicht geschreven. Ik ken het leegte..... Wat een rot weer. Hoe gaat veder met je Clemens.
    Hopelijk lukt met deze reacties om te reageren.....Ik heb eerder gereageerd hierover. Ik zie het niet staan. Spam......Fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liever Clemens,
    Ik wist voor jou gezondheid. Af en toe gaat wat beter dan andere dagen voor je. Jij tobberd met gezondheid. Vind ik voor jou erg. Met mijn arm tobberd ook. De ene keer veel pijn. Maar ik zet dan door. Zo ben ik. Ik moet wel. Kerst layout hebben wij gekozen omdat erg somber in de wereld gaat. Beetje opvrolijken. Onze broer komt de eerste kerst eten. Onze ouders verleden jaar verloren. Ik zit in gedachten naar ouders. Raar dat ik niet in de spam kwam. Spook ergens hihi.... Lieverd ik wil jou ook veel sterkte wensen. Ik weet het. Ik zie jou blogje wel weer. Komt goed. Liefs Jacqueline & Ferry. ������

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Clemens wat lees ik nou????
    Het lijkt bijna vaste prik: Bohemian Rapsody stond al 17 keer op de bovenste plaats in de Top 2000. Daar komt nu verandering in. Dit jaar staat niet Queen op nummer 1, maar Danny Vera met het nummer Roller Coaster.
    Had jij dit verwacht maar ik heb ook niet voor Bohemain gekozen aar andere nummer van Queen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Clemens mijn lijst was
    1 Queen love of my life, Bette Midler The rose, Roy Orbisob She a mysterrty to me ,Lady GaGa Always rember us this way, laatste Cat Stevens Morninng has broken
    Hoie dat ineens zit over mijn blog I don't know Vind soms ook raar doen Hoop je kan kijken en posten weer bij mij zoals van ouds ik heb niks aan veranderd al in geen tijden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele goedemorgen op deze winter vrijdag.
    Eerst nog 8 uurtjes werken en dan weekend. Een rustige deze keer.
    Fijne vrijdag πŸ‘ groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen