maandag 14 december 2020

Er is altijd nog muziek









12 opmerkingen:

  1. In ieder geval, op deze vervelende dag, even een leuk logje! Vind ik zelf haha, ik las het met plezier terug. Wel een kleine aanvulling: de groep die ik aan het einde noem kwam inderdaad uit Engeland, maar de zanger kwam uit Amerika. Nou ja. Moet kunnen.

    Nou, voor zover de muziek. We spreken elkaar snel weer! Blijf voorzichtig hè deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag Clemens, ook met de klik weet ik het niet, misschien omdat ik eigenlijk nooit kijk naar welke muzikanten bij welke muziek horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens ik begon meteen te zingen jazeker ken ik die. And I realy love to rock and rollπŸ‘πŸ€­
    Wat een lange lijst . Maar weet je als je mee begint komt er ook nooit een eind aan. Want o ja die en ja die ze enz 🀭🀭🀭🀭
    Zijn heel wat goede artiesten ,bands bij ja
    Geniet ervan en ik wacht geduldig op je kerstgedicht. Groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o ja en op zondagavond top 2000 quiz heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedeavond Clemens het weer genoten van untold heerlijk ging ook over favoriete Roy Orbison
    Trusten πŸ’‹πŸŒœπŸ›Œ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Clemens, je mooie kaart is aangekomen en hangt aan het lijntje bij de andere kaarten, bedankt ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens
    Ik kreeg een mail van npo mijn lijst
    Queen
    Love Of My Life Nummer 11
    31 dec
    22:00 - 23:00
    Lady Gaga
    Always Remember Us This Way Nummer 184
    31 dec
    05:00 - 06:00
    Bette Midler
    The Rose Nummer 198
    31 dec
    04:00 - 05:00
    Cat Stevens
    Morning Has Broken Nummer 683
    29 dec
    09:00 - 10:00


    Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:

    Roy Orbison
    She's A Mystery To Me


    Haha leuke tijden fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens ik zou niet weten wat ik volgende jaar zou kiezen
    Ik vind het altijd voor mijzelf een moment opnames. Wel sta ik 100 procent achter.
    Zo nog wat dagen voor de kerst. Toch heb ik nu niet dat opgejaagde gevoel wat ik anders heb
    Half 9 komt kennis en gaan we lopen fijne zondag πŸ‘ groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens, een fijne maandag gewenst, en als ik hier niet meer zou komen, ook alvast fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede avond Clemens, ja hoor ik kom zeker nog wel langs, maar omdat de kleinkinderen kerstvakantie hebben, zal ik vaker oppassen dus minder pc tijd . Al kom ik in ieder geval nog wel lezen ik denk dat ik zelf geen blogje meer maak dit jaar. Maar je weet nooit als ik nog wat bedenk en het even neerpoot, ik zal wel zien hoe alles loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens, Wij hadden heel af en toe gekeken. Het is leuk om te luisteren. Veel tijd hadden wij niet om te luisteren. Leuk eens terug te zien. Nooit te vergeten dit doet. Goede actie geweest. Wat erg verleden jaar gestorven is met corona. Erg allemaal. Word weer verlengt 3 weken langer. Ik wens jou fijne week. LG, Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens op deze 28 ste al in januari hoe gaat hetet U?πŸ€”
    Hier alles oky nog steeds druk op werk maar heb vrijdag vrij heerlijk. Fijne donderdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen