maandag 21 december 2020

Kerst 2020





21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi begin, ik ben benieuwd hoe dit verder zal gaan. Maar nu zoek ik mijn bed op, morgen ben ik weer vroeg richting asiel. Alvast welterusten en een goede nachtrust gewenst. Laat al die elfen je niet wakker houden, want ze kunnen 's nachts best actief zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele goedemorgen Clemens wouw wat heb ik genoten zeg. Prachtig en wat Haba zegt kan niet wachten op vervolg

    Over mijn blog ik snap er geen snars van ik moet opnieuw inloggen en nu kan ik niks meer ook niet op mijn mobiel
    Hoop ik wat krijg te horen heb de vraag gesteld
    Maar dan doe ik het zo zonder wat O wacht doe ia mobiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clemens een hele fijne kerstdagen ๐ŸŽ„๐ŸŽ‰๐ŸŒฒ groetjes ๐Ÿ™‹ van mij ๐Ÿ’‹

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere ontmoeting! En de engel is een verrijking van de wijze groep. Zelfs ik zou een kijkje in het Huis willen nemen, maar ik ken mijn beperkingen (-:
    Mooi verteld, Clemens, ik zat midden in je verhaal ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, is ze nog steeds aan het zingen of zijn er nog veel meer feestelijkheden bij gekomen.
    Ik wens jullie samen een fijne tweede kerstdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hup hier zijn we weer Flo26 december 2020 om 20:59

    Goedemorgen Clemens ben net wakker kijk naar buiten. Uh nee niet lopen dus ������.
    Wat een storm zeg. Leuk je naar je zus bent geweest
    Ja ach rare tijden . Ik wens je een fijne zondag �� toe groetjes ��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens kom je veilig nieuwjaars wisseling wensen
    Hier komt Bjorn blijft ook slapen gezellig
    Tot volgende jaar ๐Ÿ‘๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens, ik hoop dat 2021 een geweldig jaar gaat worden voor jou en voor ons allen. Ik ga straks naar mijn dochter om oud en nieuw te vieren dus ik kom pas volgend jaar weer thuis :) Fijne jaarwisseling gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens op deze 1 januari 2021
    Rustig geweest hier wel wel mooie vuurwerk ๐ŸŽ† gezien .
    Fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig foto's met gedicht geschreven Clemens. Gelukkig is weer voorbij. Ik hoop voor jou beter jaar krijgt met je gezondheid! Op deze mooie dag willen we graag gelukkig nieuwjaar 2021 wensen.
    Lieve groetjes,, Jacqueline en Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Clemens, ik had gehoopt dat je in dit nieuwe jaar weer wat inspiratie had voor een nieuw log, maar misschien komt dat nog. Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is bij jou gisteren gesneeuwd Clemens? Niet echt veel bij ons. Toch hadden we foto's kunnen maken.
    Even winters geweest. Vanmorgen was alles weg. Nu regent af en toe bij ons. Heel ander weer.
    We krijgen van de week meer regen. Geef mij maar sneeuw. Maar moet geen ellende worden.
    IK kwam zomaar even langs om te kijken. Ik wens jou alvast fijne weel. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt nog steeds hetzelfde talent Clemens. Dus maak ik een come-back met een blog.
    Mijn beste wensen en what ever ... maar met veel liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog even komen grasduinen in afwachting ... groetjes uit een nat Belgiรซ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je dit log vandaag maakte, hadden we een witte kerst ;) Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is wel erg stilletjes bij jou. Te lang geleden. Ik denkt dat je andere dingen aan hoofd.
    Rustig aan doen. Ik kwam zomaar even langs om fijne weekend te wensen.
    LG,Jacqueline & Ferry. ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedeavond Clemens bedankt voor je woorden. Uiteraard zullen we ze niet vergeten. Ze zijn zo mooi en gaaf.
    Groetjes van mij ๐Ÿ’‹๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Clemens op p deze kerstboom . En nu Pasen was ff zoeken . Maar het. Je gevonden.
    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi, fijn om even in weg te dromen en mooie sfeerfoto`s erbij Clรฉ ... alles goed verder? Zit je net zoals ik ook al een jaartje in lock down totdat we de vaccinaties hebben ;-) ... In deze situatie is het nu echt: Geduld is een schone zaak !! ... Veel liefs, La Luna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede mogen Clemens, het blijft maar kerst bij jou, ik hoop dat je op den duur het bloggen toch weer wat op gaat pakken. Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen