woensdag 21 april 2021

Schitter


 




16 opmerkingen:

  1. Voorjaar 2021! De oude rododendron doet weer wat ie zo goed doet; daar knapt een mens toch van op :) Daarvan en van de eerste vaccinatie met het Astra dinges vaccin.
    Overigens hoor ik van mijn blogje dat ze geen mailtjes meer gaan sturen als ik hier iets plaats, flauw hè. Hoop dat jullie me toch een beetje in de gaten blijven houden. Bedankt voor al jullie geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ontvang jou in mijn Bloglovin-account! En zie...hier ben ik (-:
    Soms geloof je er in de sombere (winter)maanden niet meer in dat het écht lente wordt, laat staan zomer. Dan duurt de somberte zo lang. Zowel buiten als vanbinnen. Maar je hebt je laten redden; dat is het belangrijkste. Heel fijn om iets van je te lezen. Houd de moed erin! Ik hoop dat je net zo gaat bloeien als de bloesems buiten.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij hier iets te lezen,
    het is meteen een mooie doordenker.
    Ik zag jou wel in mijn leeslijst dus ...
    Graag gelezen en veel liefs. Het is nu echt tijd om de Lente binnen te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Clemens, dat berichtje kreeg ik ook, ik wist niet eens dat ze berichtjes stuurden, maar nu dus niet meer. Nou ja ik ga altijd zelf een aantal vaste blogjes langs en als er niets nieuws staat, dan ga ik weer verder. Jij bent dus met de lente weer aan je blog gaan werken, leuk om wat nieuws te lezen. En fijn om te horen dat er weer wat in je tot bloei komt. Ik wens je een fijne vrijdag en alvast een heerlijk weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig ben je weer. Mooie gedicht heb je geschreven. Het was somber winter geweest. Het is nog koud. Wel meer zon te zien. Ik hoop toch warmer word. Lente bloeien erg mooi! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens ik zag je weer hier en daar was wezen proosten. Nee krijg nooit berichten. Ja lekker hè en mooi al dat in bloei staat. Dan is het genieten . Wens je een fijne weekend toe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedicht. Lang niks meer gehoord of gelezen van je al lees ik weleens de oudere want die het ook waard. Nu schittert de lente met haar kleuren waar ook heerlijke geuren zich verspreiden gaan. Wens je mooie lente dagen toe. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi die Clemens. Blij te horen dat het jou weer beter gaat, echt hoor gemeend.
    Ik heb jouw fijnzinnige reacties maar wat gemist, temeer dat jij zo fijn er een zin kan uithalen waarop jij dan weldoordacht het begrepen hebt en er wat weet over te zeggen. Neem jezelf in acht maar blijf niet te lang weg deze keer. Take care ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. voor sommige dingen hoef je niks te doen hé clemens di e zijn van zichzelf al mooi,
    dichten verleer je nooit het is pure poëzie :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dikke (((knuffel))) ♥ en een mooi WE ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even de schittering komen opnemen ;-) ik was alleen bezorgd omdat het weer wat stiller blijft ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even een groetje brengen en dank voor de comments. Helaas hebben uw punten België niet laten winnen.
    Dan mag ik wel fan zijn van wat stevige rock dat Italië ik weet niet. Voor mij had het Frankrijk mogen zijn.
    Maar ja ik had niks te zeggen ;-) alle goeds daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een nieuwe week, een lieve groet en even de stilte doorbreken.
    Dag Clemens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen