maandag 31 mei 2021

Dromen


 




12 opmerkingen:

  1. Zo hey! Ik had aan Kay beloofd dit oudje even op te zoeken, maar dat ding zat me diep in mijn computer verstopt! En toen had ie ook nog een bestandsformaat dat we niet kunnen gebruiken, dus ik heb hem speciaal voor haar en natuurlijk jullie, opnieuw gemaakt :) Met dank aan de prachtige foto van Dien waarvan ik nu twee keer plezier heb.

    Maarre, Kay, je ziet dat het precies het omgekeerde is van jouw gedicht, is dat grappig of niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa die Clemens. Zo mooi dat het klinkt. Het lijkt andersom te zijn en is zeker niet grappig maar Rakend tot diep in mijn ziel.
    Of het nu uit de diepste krochten van uw PC komt, het Treft! Ik ben er weg van.
    Knap echt ... de foto past erbij. Die ogen (die ik bedoel) daar droom ik nog zo vaak over, dat gemis en dat gevoel. Eigenlijk kan geen enkel dicht dit weergeven. Zucht ... doe verder in schoonheid Clemens. Bedankt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede middag Clemens, het blijft mooi en je ziel bewaard alle belangrijke gevoelens zodat je die altijd terug kunt halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele goedemorgen Clemens wat zie ik van winter naar zomernachten
    Heel mooi zeg
    Ik ben druk met hond Boris op ogenblik o ja tussen door ook
    naar mijn werk hahah
    Fijne woensdag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo daar, het is een zaligheid als jij komt reageren. Maar al wat jij schreef is ook zo. Dus een dikke virtuele knuffel (((Clemens))) en tot de volgende maar weer ♥ enne ik strooi heel veel gelukskruimels op uw weg ... en die van de poëzie. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lijk hier wel de enige die al eens binnenvalt, warme weekendgroetjes dropt en hoopt op een nieuw schrijfsel. Be safe Clemens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even de Clemens tsjekken :-) wuif-wuif.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoie Hallo, ik kom bij Kay vandaan en nu gezellig op visite bij jou. En ook al is het een oudje ik vond de tekst heel erg mooi.
    Groetjes van mij Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens alles oky
    Even geen hitte Claudia mag even met haar hitteplan weg blijven. Wens je een fijne woensdag toe groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens een feestje niet jarig oooooooo ben niet nieuwsgierig 🤭 hoor . Maarten hoezo
    O. Maar goed fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Clemens, ik merk dat Tine mij achterna gelopen is ;-) is wel oKay hoor.
    Ik stuur u bewolkte, half zonnige groetjes vanuit mijn Mechelen. Knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen