zondag 4 juli 2021

Even een terugblikje




 




11 opmerkingen:

  1. Ik herken, ik voel, ik ruik en ik smaak het verlies, de eenzaamheid en de pijn.
    Maar toch hebben wij beiden, of jij, of ik uiteindelijk geborgenheid gevonden.
    De tranen zullen meermaals prikken want een gemis blijf je missen,
    maar op warem dagen als men plots zomaar een knuffel krijgt weet men toch dat er iemand is die alles met je delen kan.
    Uit het archief maar daarom niet minder mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Minstreel, wat een tijd geleden dat ik je nog als de minstreel kende, maar ook het contact met onze Batavieren is verwaterd. Tja dat gebeurt nu eenmaal in het virtuele leven net als in het echte leven. Ik hoop dat je je inspiratie terug zult vinden en zo opeens weer mooie gedichten kunt maken. Luna is ook niet zo vaak meer on line en Xina ook niet. Ik heb met hun gestorven zus voor haar dood lang mailcontact gehad. Dus de 'Vrouwe van de maan' en haar monsterminstreel zijn ook in de analen van de geschiedenis verdwenen. Ik hoop dat het met jou verder goed gaat. Zet gewoon af en toe nog wat 'oudjes' op je blog, er zijn genoeg mensen die die niet kennen of die ze graag nog een keertje willen lezen. Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verlangen is hier bij bij nog steeds aanwezig dat ik eens het gemis een plekje kan geven maar op dit moment lukt het mij nog even niet. Mooi lied en het is fijn als er mensen op je pad komen die je dan op kunnen vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenavond ja alleen is alleen. Familie krijg je,en meestal gaat goed. Bij mij gelukkig wel. Al woont helft in UK ๐Ÿ˜ฅ.
    Gezin is hier warme deken . En in deze droevige tijd heel belangrijk.
    Vrienden kan je kiezen,maar je moet beide aan blijven werken
    Heel mooi verwoord๐Ÿ‘.. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens bedankt voor je bezoekje ja mooie muur hรจ. Je zou toch zo'n muur hebben. Wens je een fijne warme weekend toe. Ik ga half 12 mijn laatste vacinatie halen groetjes ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens ooo dat is niet fijn als je tong verbrand dat proeft ook zo slecht toch.
    Ja met die besmettingen is niet niks vele landen gaan ook weer maatregelingen nemen. Ben benieuwd in sept of we nog nog Frankrijk kunnen???
    Ik heb wening gemerkt van de vaccinatie eigenlijk wel blauw . En gek 2 dagen opruimwoede gehad hahaha
    Fijn dat je er weer was fijne woensdag de week mag je doorzagen groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens wat gezellig weer je te zien. Zaterdag alweer vandaag boodschappen doen en daarna naar Bjorn's nieuwe huis bekijken eindelijk in eggie zien . Zondag ga z'n tuin aanpakken met snoeiwerk. Want vanmiddag geen tijd had ik met Annemieke en haar Beagle Toeter naar renveld. Oo daar geniet Boris van hoor. Zo leuk gezien dus weekend gevuld zal ik maar zeggen. Fijne weekend ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijft toch heel mooi xx ... Liefs, Luna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even een update, voor degenen van jullie die dit berichtje kunnen ontvangen: een half jaar geleden schreef ik dit blogje en plaatste dit liedje, omdat ik het heel mooi vond en de zangeres bijzonder. En ja hoor: Nederland heeft mijn blogje gezien en nu gaat zij voor ons naar het Eurovisie Songfestival! Niet slecht gedaan Clemens :) En S10, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen