dinsdag 20 september 2022

Samen




 

16 opmerkingen:

  1. Okรฉ dat gaat dus even weer over Thatfullmoonguy en zijn grote liefde Lief :) En hun werk in Thatfullmoonguy Manor. Maar dat snapten jullie wel hรจ.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In The Manor kan alleen maar liefde leven, er is gewoon geen plaats voor narigheid. Voor vandaag een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Manor geeft alleen maar liefde..... Wat heb je heel mooie gedicht geschreven Clemens. Beeldje pas heel goed bij gedicht. Mooi gedaan zo!!Het is zo mooi weer. Veel regen gehad. Pfff... Wel goed voor de natuur.
    Nu kan je nog even genieten met de mooie weer. Er komt heel veel regen eraan na weekend. Ik wens jou mooie dagen toe! Groetjes J&F. ๐ŸŒน

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en liefde vol gedicht. En dat het over je grote liefde gaat dat had ik wel door. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van een liefdevolle samenhorigheid gesproken. Mooi ♥ (net terug uit het buitenland ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Kay :) Welkom terug, en ik hoop dat het voor vakantieachtige doeleinden was, die reis, en niet voor zaken . Dank, dank!

      Verwijderen
    2. Recupereren en ontspannen, en veel ontdekken! het deed deugd ;-) Liefs

      Verwijderen
  6. Goedemiddag Clemens hier ben ik dacht even naar de kelder. En dat was de moeite ook want kijk dit heb ik nog niet eens gezien.
    Hele mooie woorden vormen mooie zinnen zo zal eens vaker langs komen want ja naar werk hoef ik niet๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ
    Fijne weekend ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens ja schiet op mn vliegreis. Maar afgelopen zaterdag was babyshower geweest. Enorm leuk dochter had het niet door en wist ook niks. Super verrassing.. Dus nu aftellen naar 10 nov zie eindelijk mijn familie. En daarna duurd niet lang voordat onze Ukie komt
    Maar voor nu fijne woensdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi maar ook zeer liefdevol geschreven over een teder liefdesleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedeavond Clemens denk even kijken of er iets van Halloween staat helaas wie weet morgen. Fijne avond ๐Ÿ‘๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens eindelijkorgenmiddag op naar Birmingham heb er zo In in. Al 4 jaar niet geweest of familie gezien. Eerst zou Sue komen bom covid . En morgen is het zover. Ga voor een hele week ja hoef niet rekening met werk gehouden. Wat een vrijheid
    Hoe is het met jou nog even volhouden en dan zitten we in december
    Fijne woensdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jazeker verl den jaar aangeschaft paspoort ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens nou pas 5 voor 5 hoor hahahhaa. Als je afentoe op fb of blog kijk zie je foto's ๐Ÿ‘Œ groetjes fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen