zondag 28 augustus 2022

Hart


 





16 opmerkingen:

  1. Zo! Het is alsof ze het er om doet: ik kwam Edi weer tegen, en dan heeft ze altijd wel een schilderij dat ik nog niet heb gezien. Dus ik kijken, en kijken.... en dan komen er bijna altijd wel associaties, gedachten..... en op een gegeven moment soms ook woorden. Meestal trouwens donkerder en zorgelijker dan zij het ooit bedoeld heeft! Maar hee, ieder zijn ding, toch? Dussss... die woorden heb ik opgeschreven, en zodoende hebben we toch weer een gedicht :) Blijven schilderen, Edi! Dat is het best voor iedereen. En dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefde, vraagt altijd om een eerbetoon. Mooi: samen door één deur. De tekening erbij maakt het plaatje compleet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig is dat hè Kay, hoe iemand je kan aanvullen, "je betere helft is" zeggen ze hier wel. Ik denk dat dat zelfs kan als die iemand niet je partner is, maar die ene heel goede vriend of vriendin.

    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! zelfs op afstand vindt men zielsverwanten ;-)

      Verwijderen
  4. Goedeavond Clemens ik denk kom even langs . En niet voor niets. Prachtige woorden bij kleurrijke schilderij.
    Heel mooi en warm
    Fijne avond πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens tja soms die ik het even rustig aan hahahahah. Misschien vanavond nieuwe log want ga naar Amsterdam met mijn schonezusπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Fijne donderdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gezegd Clemens. Geeft toch gevoel van van je gedicht. Deze schilderij zit inderdaad liefde erin. Wat mooi gedaan.
    Zo is het blijft schilderen..... Fijne zonnige dag. Vele groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemiddag je wordt op je wenken bediend nieuwe log🀭🀭🀭

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens ja hΓ¨ gaaf hΓ¨ zo'n tekening vonden wij ook. Zo lekker vrijdag bijna weekend πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Clemens, hier begint vandaag de wekelijkse routine weer, dus straks mijn badspullen pakken en richting zwembad rijden. Ik wens je een fijne maandag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemiddag Cleme s ga mijn laatste 2 werkdagen in nu tot 5 uur en dan vrijdag.
    En daarna sluit ik hard de deuren🀭🀭🀭🀭. Kom je een fijne gehaktdag wensen πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens we gaan nu pas weg over een uurtje ofzo hahaha. Ja we gaan zeker druiven plukken en ik Hollandse garnalencocktails maken voor 25 man. Groetjes ik blijf komen hoor 🀭 fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De liefde is sterk en kan veel teweeg brengen. Zowel in een vriendschap als met de liefde van je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor en perfect bij die mooie plaat xx ...

    BeantwoordenVerwijderen