maandag 18 juli 2022

Echo's 2022



 




11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diep onder de indruk. Eerst voelde ik een zachte streling van lieflijke woorden, maar nadat het lezen verder ging kwamen de herinneringen, de schaduwen uit mijn verleden. Van een zoete zoen tot die ellendige doodsKus, stond ik van mezelf te kijken, toen de demonen het even overnamen. De schaduwen, waarin ik mij als sterke boom plaats, wortelt verder in de dorre aarde van overleven. ( begrijp jij wel?) Alle liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We nemen helaas alles mee naar later, Kay... Maar laat wat licht en wat water bij die boom en er gebeuren (hopelijk) weer mooie dingen!

      Verwijderen
    2. Trouwe fan hoor ♥ (ik werk er elke dag aan)

      Verwijderen
  3. Goede morgen Clemens, een heel mooi gedicht. Een mens moet proberen om zelf de eigen schaduwen te bestrijden door licht toe te laten.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat erg deze meisje niet zo best leven gehad. Klinkt niet zo best. Wel mooie gedicht heb je geschreven. Liedje is zeker prachtig om te luisteren. Zo rustig muziek. Deze zanger hebt wel mooie stem. Fijne dagen gewenst. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedeavond Clemens ben ff stil laat het bij mij inwerken. En dan nummer ook erg onroerend mooi.
    Zeg mooie week en weekend 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎁🎉🎈🎉 . Een hele fijne dag 👍 zonnetje ☀️ schijnt in iedergeval groetjes 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens nou moest je ook van verre zoeken natuurlijk. Omdat ik nog steeds geen vrienden lijst kan maken 🤭🤭🤭🤭🤭😩. Fijn je fijne dag heb gehad
    Ach ja ze hebben verkering en voor je ze gaat ontmoeten is het weer uit. Maar ze is nog jong komt zeker goed.
    Wens je een fijne maandag en nieuwe week 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedicht Clemens en je sleept alles mee aan donkere gebeurtenissen, maar toch moet je daar een weg tussen uit zoeken om door te gaan en er hopelijk steeds een stukje sterker uit te komen ... ze blijven komen ja, de echo`s, ... mooi nummer ook xx ...

    BeantwoordenVerwijderen