maandag 20 juni 2022

Kwijt


 




12 opmerkingen:

  1. Alwéér een nieuwe! Moet niet gekker worden toch? Maar ja, ik heb nooit gezegd dat er helemáál geen inspiratie meer was... alleen niet zoveel meer. En misschien vooral: geen energie. Maar soms wel, dus... en nu maar hopen dat er snel weer iets komt. In ieder geval ligt er al een oudje klaar dat ik iets heb verbeterd, dus hou deze blog in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Clemens, fijn dat je weer wat hebt kunnen maken en ja licht kan overal doordringen, als je het de kans geeft tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele goedemiddag Clemens zo kijk eens aan inspiratie misschien door warmte. En veel licht hier van zonneschijn
    Donderdag spannende dag voor mij krijg ik mijn nieuwe boven gebit. De 4 als ik goed heb of de 5 de puff. Ben de tel kwijt
    Dan is weer wennen en uiteraard maak.ik een foto van mijn nieuwe gezicht
    Fijne dinsdag en bedankt voor je bezoek 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig ben je weer Clemens om mooie gedicht te schrijven. Want jij kan heel goed! Komt ook door de mooie weer. Prachtig gedicht en mooie foto erbij Clemens. Fijne dagen gewenst. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik proef een gemis, ik smaak een ware trots. Sterk maar mooi kleinood. (top) Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het denk ik allemaal, Kay. Dank je! Warme groeten uit het Hoge Noorden :)

      Verwijderen
    2. ...Dat je nog kunt wuiven, in die hitte! Ik zit stil, heel stil....

      Verwijderen
  6. Goedemorgen Clemens is gelukt hoor kan weer lachen. Fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clens ja kwam je tegen denk even langs gaan. Heerlijk weekend nu . Heb geen veel plannen trouwens je heb giat ik word oma haha 🤭. Ja eind december
    Fingers cross 🤞🤞
    Wens je een fijne weekend toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Clemens een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen