maandag 5 december 2022

Bob


 











13 opmerkingen:

  1. O jee, ik hoop dat deze tekst niet te lang en saai is voor jullie. Popmuziek kan wel mijn hobby zijn, daarom hoeft het niet die van jullie te zijn. Ach, je moet maar zó denken: gelukkig vertelt ie niet over alle liedjes waarop hij stemt alles wat er over te vertellen is :) Ik zou het wel willen hoor, want mijn keuzes zijn best wel bewust gemaakt, maar 35 verhalen is een beetje veel.

    December feestmaand wordt steeds leuker hier: over ruim een week komt er een leuk logje met mijn favorieten voor de Top2000, en dan eindelijk op 24 december weer zo'n onthutsend kerstverhaal! Er zijn vreemde dingen gebeurd in Thatfullmoonguy Manor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn andere saaie dingen hoor, dus ik vind uw keuze nog niet zo slecht. Het is ritmisch, het swingt en ergens vind ik er nog een boodschap in ook. Dus laat maar komen ♥ groetjes uit het ijskoude België .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ik heb weer op de verkeerde manier gereageerd; nou ja, zie de reactie hieronder. Pfff wat moet een mens toch op scherp staan, altijd!

      Verwijderen
  3. Dank je Kay ! En nee, ook ik vind mijn keuze niet slecht :) En als er nu in al die liedjes van mijn lijst nog één liedje meer zit dat ook jij mooi vind, zijn we al goed op weg!

    Heb je Sinterklaas nog gezien, ergens deze dagen, misschien vandaag?

    Liefs uit het natte Nederland :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben altijd braaf en 5/12 is tevens onze huwelijksdatum, dus ik had een hele zak vol ;-) ;-)

      Verwijderen
    2. Gedeelde pret is dubbele pret. Gefeliciteerd!!

      Verwijderen
  4. Goede morgen Clemens, straks weer naar mijn jongste kleindochter toe zo blijft oma in beweging :) Die kinderen lijken misschien op elkaar door hun gerichtheid op de telefoontjes, maar ze zijn geen familie, die jongen is mijn kleinzoon en het meisje is de dochter van de nieuwe vriend van mijn dochter, dus totaal geen familieband te vinden. Ik wens je een fijne donderdag toe het ziet er buiten niet zo mooi uit, maar hopelijk knapt het nog op. Zo niet, dan speel je zelf maar het zonnetje in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Buiten niet zo mooi, och... het was hier droog en best even helder en ik werd op mijn tocht vanuit het centrum naar de buitenwijk begeleid door een zowat volle maan :) Maar ja daar moesten we wel even op wachten dat is waar!

      Verwijderen
    2. Goedemorgen Clemens ooo heerlijk muziek en stem zeg .
      Ik heb uiteraard ook gestemd zal zondag mijn lijstje neerzetten.
      Ja kreeg uiteraard mail en denk ja straks was ik bijna nog telaat 🤭🤭🤭😱.
      Ik zeg fijne vrijdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

      Verwijderen
  5. Goedemorgen Clemens tuurlijk hou ik van Bob . Pas geleden nog een Regge broek gekocht haha
    Mijn lijst heb ik neer gezet fijne zaterdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens ja Ola is mijn absoluut mijn favoriete. Ruim 30 jaar geleden leerde ik bij mijn neef Alan in England . En we zongen zovaak dat nummer Lola. Hij is toen op 49 jarige leeftijd overleden. En de anderen nummers zitten ookbaltijd in mijn hart met een speciaal teken. Bedankt voor je compliment over mijn nieuwe gewaagde kapsel🤭🤭fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen