woensdag 14 december 2022

Mijn Top2000 2022

 




18 opmerkingen:

  1. Zo, hier dan eindelijk het lijstje dat ik heb ingestuurd voor de Top2000. Gek is dat, toen je vijf liedjes mocht opsturen was dat eigenlijk niet genoeg, en nu je 35 liedjes mag opsturen weet ik er nòg wel meer! Maar ja, je kunt niet alles hebben. Alleen vind je je eigen nummers niet altijd terug in de officiële lijst. Met mijn familie samen maken we óók een lijst uit onze gezamenlijke favorieten, en daarin vind je je eigen smaak natuurlijk meer terug dan in de officiële Top2000! Leuk leuk :)

    Voor degenen die mijn plaatjes niet zo boeien, hoop ik dat de plaatjes boeien, haha. De pittige dame die je op de onderste foto ziet struinen door de winterse bergen van Noorwegen, doet mij heel sterk denken aan mijn moeder en mijn zus, die allebei ook ooit door de Noorse winters struinden.

    Tot kerstmis, of net iets eerder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, ik heb dit keer een beetje orde in de chaos geschapen door de liedjes in volgorde te zetten: van intens gelukkig tot intens verdrietig, en daarna wat vage liedjes over strijd. Zeg maar, de strijd om door te gaan met je leven. Jaja, alles kan een mens meemaken, toch?

      Verwijderen
  2. Die dame is in ieder geval wel op de kou ingesteld, ik wens je alvast fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze kennen daar alle varianten van kou, denk ik. Dus kleren voor iedere situatie! En trommelen hè, blijven trommelen :)

      Verwijderen
  3. Pink Floyd, the Cranberries, Metallica enz ... het rockt in de Manor. Veel favorieten in het lijstje waarbij ik goedkeurend knik.Toedels ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa ik mag dan een dagje ouder worden Kay, maar je kunt àltijd blijven rocken! Ook in de maansalon. Nou ja.... muziek draaien. Gaaf hè dat nummer van Pink Floyd, met de beste gitaarsolo aller tijden :) Dat vindt niet alleen het publiek, maar ook de deskundigen!

      Ik vind hier toevallig nog een bakje met toedels, dus ook voor jou komen er extra véél naar het zuiden.

      Verwijderen
  4. Hahaha ja die is geweldig hè. Het paste mooi tussen de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Clemens ik zou wel willen weten wie en wat zij speelde,de laatste op de big trom. d
    Dat lief only you was toch van hoe heet ze nou o ja Nana Mouskori?? Of van Roy Orribison???
    Maar goed nog lekker luisteren. Slaap je nog tussen door 🤭🤭🛌
    Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen ach dat nummer vermoedde het al boy with the drum . Mijn pa favoriet ik hoor het hem zo zingen. Prachtig dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor mijn pa poppdepom ja heerlijk thank you 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens mijn favoriete kerstnmer heb ik op gezet. En kan heerlijk meezingen . Nog maar paar dagen voor kerst,had gisteren al wat spullen gekocht op de markt. Puff wat druk al zeg . Fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de complete top 4000 zitten luisteren op radio 10, was ook heel mooi om te volgen xx .. ben ook een big fan van Ice-Queen, zo mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Clemens, ik kom je een heel goed 2023 toe wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie lijst! Eens sloeg ik per ongeluk een keer over en ik ben er (bij wijze van spreken) nu nóg naar van (-: We hebben een aantal zelfde nummers. Leuk, die herkenning.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen