zaterdag 24 december 2022

Kerst 2022

 






19 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar. Wonderen zijn de wereld niet uit, niet de onze in ieder geval. Als je maar wilt dan kun je echt wel vrede hebben; alles begint met een droom, een idee, een wens.
    Overigens was Evangelina erg onder de indruk van de tekening in het filmpje. Ze vroeg of dit haar mocht vertegenwoordigen in de portrettengalerij maar daar moest Thatfullmoonguy toch nog even over nadenken :)

    Ik wens jullie allemaal heel fijne feestdagen!!! Dankjewel voor jullie bezoek dit jaar en ik hoop jullie het komende jaar weer wat mooie dingen te kunnen presenteren!
    Alle goeds, en liefs, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou heel fijne dagen gewenst, mooi filmpje + tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vredevol, warm verhaal waarin men de samenhorigheid en de warmte deelt. Wat is er mooier in donkere tijden, als er engelen neerdalen, het hart klopt in de hele beleving en de stille traan even niet meer rolt. En de song past er net bij. ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zo is het Kay, ik neem de lezer graag even mee naar Thatfullmoonguycountry waar engelen, elfen, mensen en een sneeuwpop samen wonderlijke dingen doen. Even ervaren, hoe het allemaal รณรณk kan zijn. Dat is, wat een schrijver moet doen, nietwaar.

      Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad! En nu op naar dat alsmaar naderende nieuwe jaar... Alle goeds voor onderweg en voor dan, dan!

      Verwijderen
    2. We voelen elkaar aan. Kerst was leuk hoor, gezellig thuis. Morgen mogen we de beentjes gaan strekken. Fijn eindejaar in the mansion, laat het knallen ;-)

      Verwijderen
    3. De elfen zijn gek op het geknal Kay, en de engelen kennen het ook wel; een beetje gedonder vinden ze wel passend bij een belangrijke boodschap :)

      Verwijderen
    4. ....o ja, ik denk dan als eerste aan het vuurwerkgeknal, jij bedoelde misschien de champagne of iets dergelijks.

      Verwijderen
    5. Ik kies eerder voor de 'Godendrank' zo tussen die engelen ;-)

      Verwijderen
    6. Wederzijdse wensen voor 2023. ♥

      Verwijderen
  4. Goedorgen Clemens je verhaal Lees ik als ik weer thuis ben nu verlopig logeer ik bij dochter. Nee geen kerstbaby maar geboren 24 ste. Maar ja wat een wonder en een schatje .๐Ÿ‘ถ๐Ÿคญ
    Op naar een verse jaar hah fijne dinsdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi Manor verhaal met gelukkig een goede afloop Clemens, ook zo leuk om te lezen met de platen erbij, zodat het nog `duidelijker` wordt. Het is goed druk op de Manor wat ook zo fijn is met de kersttijd en je hebt echt een scala aan wezens, geweldig, ... mooi gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, goed bezig Luuntje, je hebt je even goed bijgelezen hรจ. Zo moet ik ook vaak een heleboel inhalen op blogjes. Dankje voor de reakties! Ja, het verhaal schrijven is รฉรฉn ding, maar er een leuk geheel van knutselen is een extra uitdaging. Voor allebei heb je inspiratie nodig! Gelukkig kwam die dit jaar van alle kanten; het molentje met elfjes kwam ik in Juli tegen, een bruikbaar engelenfilmpje op youtube, de foto van de eetzaal in een Draculafilm... :) Het is maar afwachten of er volgend jaar weer zoveel vanzelf mijn kant op komt.

      Over "Echo's", het is een oudje (je kent het uit het boekje), maar ik was nog niet tevreden met hoe het liep. Met een heel klein beetje schaven is het eindelijk geworden wat en hoe ik het bedoelde. Helaas te laat voor het boekje... Jammer dat het zomaar weer aktueel kan zijn hรจ. Dat die monsters uit het verleden nรจt niet helemaal uit je systeem verdwijnen. Gelukkig verdwijnt ook de Monster Minstreel nooit helemaal in het Grote Niets!

      Ik hoop dat je mooie feestdagen had, en ook straks!

      Verwijderen
  6. O ja, prachtige plaat (muziek) er bij !!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik je tekst nog eens over lees, zie ik een bekende naam, wel iets anders gespeld, maar toch. . .Herman de Wijs was jaren een buurman van ons tot hij met zijn vrouw richting de Veluwe verhuisde. Nu weet ik niet of ze daar nog wonen, want ik heb geen contact meer met hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens hoe kom je erweer op geweldig. Nu weet ik waar mijn kerstklok is gebleven๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคญ. Heerlijk Herman van Veen top.
    Kom je een fijne jaarwisseling ๐ŸŽ‡๐Ÿงจ wensen ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even de beste wensen voor 2023 vanuit het zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op tijd gelezen kwartje voor 12 uur . Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens heb alle vingers nog . Moet zeggen denk bijna uur prachtig vuurwerk ๐ŸŽ†๐ŸŽ† heb gezien. Maar bleef lekker binnen.
    Alle goede wensen en fijne zondag ๐Ÿณ๐Ÿž.

    BeantwoordenVerwijderen