donderdag 5 januari 2023

Bonus: Tim, Tam en Tet


 




6 opmerkingen:

  1. Hoor hoe d'engelen zingen. In drievoud dan nog wel. Wat een gelukkige zieltjes die de stap naar dromenland nog even wilden uitstellen, omdat die Manor toch oh zo gezellig was. Een brombeer kan daar zelf niet tegen op. Groeten van aan de overkant ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is altijd moeilijk kiezen Kay: tussen Dromenland en Thatfullmoonguyland. Ik heb regelmatig hetzelfde probleem! Verre groeten, van achter en boven alle rivieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja als de kerst voorbij is moeten ze naar bed tot de volgende kerst, daar is niets aan te doen. Dan maar in de doos dromen over kaarslicht en vrede. Ik wens je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag op deze zondag Clemens . The alles opgeruimd en toch gezang hoe mooi is dat hahahaa. Maariet toch een keer geslapen worden 🤔. Lijk wel een nachtegaal . Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kerst is hier rustig voorbij gegaan al heb ik nog wel de engeltjes staan. En op tijd naar bed gaan is voor een ieder ook wel gezonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze engelen zie dan ook mooi zingen. Prachtig geschreven. Prachtig beeldje heb je daar staan met lichtjes erin. Het is ook weer voorbij gegaan. Snel gegaan. Ik wens jou fijne dag!!! Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen