vrijdag 24 februari 2023

Nachtvleugel


 




7 opmerkingen:

  1. Ik vond het wel weer te stil op m'n blogje! Dus moest er iets gecreรซerd worden. Gelukkig ontdekte ik een leuke tv serie, iets over mensen en elfen die niet van harte, maar toch samen moeten leven. Nou, nรจt iets voor mij! (Alleen gaat het er op de Manor heel wat liever aan toe dan daar). Dat inspireerde, al heb ik gewoon zelf iets bedacht dat aansloot bij het verhaal van Thatfullmoonguy Manor. Want zo doen wij kunstenaars dat :) Niet teveel gappen van anderen, gewoon zelf verzinnen. Maar een plaatje lenen, dat moet kunnen. Ze kunnen het altijd terugkrijgen, met een gedicht erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens, ja dat plaatje lenen moet wel, want gaan zitten wachten tot er een elf in je buurt landt , dat duurt ook wel erg lang vrees ik. Zo is het weer een mooi geheel geworden. Ik kom elke dag even kijken of je wat nieuws hebt neergezet, maar als ik al een reactie heb geplaatst en er staan geen nieuw log, dan ga ik weer verder. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele goedemorgen Clemens bij toeval zag ik je bij iemd. Denk ga meteen hier naar toe. Anders moet ik zo ver zoeken.
    Ja werd wel even tijd dat je hier wat meer ging zetten .
    En wat mooie gedicht trouwens ' foto's ๐Ÿ‘Œ mag er ook zijn wat een prachtige elf . Goed ik kom je een fijne zondag ๐Ÿณ๐Ÿž wensen of welke dag je ook hier komt groetjes van mij ๐Ÿ™‹๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plaatje van je foto is zeker heel mooi om te zien. Hopelijk zie je elfje in de buurt.
    Wat heb jij mooie gedicht geschreven. Pas wel goed erbij Clemens. Het is mooi weer. Wel koud.
    Ik wens jou fijn week toe. Geniet maar ervan!! Lente mag voor mij komen. Wel warmer weer..... ๐Ÿงš๐Ÿงš๐Ÿงš

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *roffel* Blazoengeschal! Diepgaand en warm, waar een engel behoort te zijn. Zelfs zonder die serie had jij het gekund. Top. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg fraai, Clemens. De schemer en het ochtendgloren worden vaak zwaar onderschat. Weet niet waarom, maar ben een tijdje niet op jouw blog geweest. En - toeval of niet - vandaag publiceerde ik een verhaaltje met daarin een hoodrol voor een vogel...x

    BeantwoordenVerwijderen