donderdag 26 augustus 2021

Naïa






 

18 opmerkingen:

  1. O ja nummer 2: Fullmoonguy's Nauw is natuurlijk een zeestraat die dicht bij Thatfullmoonguy Manor ligt. Of andersom.

    Ik zal hier even de tekst typen van het gedicht omdat het een beetje een lastig lettertype is hierboven.

    Naïa

    Naïa kwam eens uit
    het diep Fullmoonguy's Nauw
    de winden gingen draaien en het
    zonnetje werd flauw.

    Donders was haar stemming want
    vriendlief trok heel vlot
    naar grachten rond de Manor en
    zo'n daad riep om rot!

    Maar eenmaal aangezweefd die dag
    trof ze hem niet blij
    enig dat ontbrak hieronder,
    lieverd toch, ben jij.

    © Clemens 2021

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Clemens, goed dat de vloek van Rot niet over de Manor is uitgesproken, zodat jij je huis er vrij van kan houden. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi en de plaat is ook fantastisch om het geheel te maken .. Liefs, Luna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen Clemens hahahaa denk ga eerst mijn laptop aan doen via mobiel kan ik niet lezen.
    Gelezen en je heb het nog hier neer gezet
    Ja ja mooi geschreven ik dacht eerst ook even aan Amsterdam daar gaat het bij sommige bruggen en grachten ook niet erg goed.
    Maar dat is weer eens wat anders dan hier
    Kom je een fijne zondag wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi net terug van 6 km lopen zo aan English breakfast . En dan ga ik de klerenkast in . Ook in Puylagarden kan straks koud zijn. En als ik na 5 weken terug ben is het al herfst . Ja we zijn beide gevaccineerd en mogen er heen. De gedeelte wij zitten is goed . Maar we blijven kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Men bouwt bruggen om aan de andere kant te geraken, met vallen en opstaan.
    Men praat met mensen, klinkt het niet dan botst het maar.
    Men schrijft dat noemt men dichten, men leest tussen de regeltjes door.
    Kortom: Geweldig!

    (ik zit nl even in een veel-te-doe-periode, maar binnenkort schrijf ik wel weer eens) Veel liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedere periode verdient zijn eigen aandacht :)

    Op z'n tijd horen we wel weer van je, komt goed! En dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens we zijn zaterdag goed aangekomen. Boris vond oky de lange reis in d auto. Vandaag eens koelkast en laten aanvullen fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jazeker onder parasol heerlijk lezen in de bekende boek😉🤭

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens yep du paine et wine er formage is binnen . Vandaag late lunch BBQ met Nederlandse vrienden gezellig. Veel bij te kleppen
    Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Clemens gisteren visite gehad heel gezellig . Vandaag zolang droog is in de tuin lezen .
    Ben zegt onweer krijgen fijne woensdag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Clemens nee die niet lopen s'morgens. De onweer kwam pas 12 uur snachts. Viel mee maar regen zeg liep gewoon rivier naar beneden in de straat. Dus denk lezen binnen word vandaag.
    Fijne donderdag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Clemens vandaag iets ander 11 sept die dag waren we op de camping 🏕️ in la Diege hadden trip gemaakt. En hoorde bij terugkomst over twin Towers. Mijn broer zat in New York in die tijd kon je elkaar niet bereiken. Fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Clemens, nee hoor je was niet te laat, we gaan morgen pas weg. Vreemd dat ik hier de laatste dagen kennelijk niet ben geweest. Of ik was zo vroeg dat ik niet goed wakker was. . . Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Clemens gisteren heerlijk bij vrienden gegeten. Bij Franse vrienden dus was gesprekken met opzoek van woorden hahahhaha. Fijne zondag 🍳🍳 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Clemens, ik kom even dag zwaaien, vanmiddag vertrekken we 'zwaai, zwaai'

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Clemens alweer maandag hier word zo vrolijk d gebakken en taartje want had zaterdagavond heel veel perziken 🍑🍑 gekregen.
    Ja gebeurt wat hier hahah 🤭 gisteren ook weer wat Boris interessant vond
    Groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen