maandag 22 november 2021

Anneke


                        





 

9 opmerkingen:

  1. Goedeavond Clemens was je wel even zoeken. Moest echt naar archief kelder 🤭🤭🤭
    Ik blijf voor Frans Halsema. Voor haar. En er zijn zat natuurlijk
    Ik zeg fijne avond 🥰 trusten 😘 morgen gezond weer op 😘🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede avond Clemens, de monsterminstreel was een tijdje zeker te druk met andere zaken dan bloggen. Maar het is fijn je weer te lezen, ik ben elke dag wel een keer wezen kijken of er iets nieuws stond. Nog een prettige avond verder en voor vannacht alvast welterusten gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Clemens, deze was mij minder bekend maar ik kan het wel hebben! Knap werk.
    Ik kom ook regelmatig piepen, ik geraak niet echt meer in mijn pen maar volg wel mijn favorietjes ;-)
    Be safe ♥ en tot genoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Kay, dankjewel! Je was de eerste die iets zei over dit liedje, haha. Ja, je staat er precies zo in als ik hè: de behoefte en het vermogen om nog flink bij te dragen aan blogland wordt minder. Maar we willen eigenlijk wel weten hoe het met onze contacten gaat! Nou ja, we doen ons best en meer kun je niet doen...

      Voor jou ook alle goeds en voorzichtigheid gewenst, en kom nog eens langs want deze week nog komt er meer muziek (we kunnen nu stemmen voor onze Top 2000 op de radio), en later in december een prachtig kerstverhaal :) Want het is natuurlijk wel december feestmaand, ondanks alles!

      Liefs!

      Verwijderen
    2. Ik ben in volle 'opwachting' van dit blog wil ik niet al teveel missen. Bedankt voor het medeleven. Ondertussen draait ons wereldje wel verder ♥

      Verwijderen
  4. Goedenavond Clemens ja heerlijk nu de radio en tv zalig. Ja de beste zangers vind ik top programma zoals bv Floor Jansen met Henk Poort . Maar in die charme hou ik bij Louise Tucker . Maar goed keuze maken vind ik ontzettend moeilijk ik zeg fijne avond tot gauw 🙋🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen,

    Helaas ken deze liedje niet. Maar ze is heel goede zanger. Mooi om te luisteren.
    Top 2000 luister wij ook wel eens. Komen weer op de tv...? Zitten met rot virus in de wereld.
    Ik kom \fijn weekend wensen. Groetjes J&F

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen ik heb even gekeken maar van die afleveringen vond ik Karsu enorm goed . Heel aparte stem zij kon echt bijna alles zingen Mijn favo nummer vind ik altijd Morning has broken van Cat Stevens Maar heeft ook een reden. Maar goed ga nu mijn stem uitbrengen fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Clé,
    Mooi hoor en ik ben al zo een grote fan van de beste zangers, man wat komt daar een talent voorbij, het allerbeste weer en pas goed op jezelf,

    Liefs en bosje herfstrozen ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen