vrijdag 3 december 2021

Dwarrel




 

6 opmerkingen:

  1. Krijg nou wat (neeejjj niet echt)! Je denkt, nou die gedichten..... steeds minder inspiratie, en je moet je hoofd bij je gezondheid houden... dat wordt niet veel meer. En ik heb trouwens ook iets van: als je over ieder onderwerp twee keer hebt geschreven, zit niemand op méér te wachten over hetzelfde. Dat was al zo met mijn journalistieke werk :)

    Maar kijk! Je let even niet op, kijkt naar herfstblaadjes, en opeens... floept er weer iets uit je creatieve geest! Bizar hè. Doe er uw voordeel mee :) En wees niet bang, dit is dan weer wèl een heel oude geest van het verleden die regelmatig terugkomt, vaker dan twee keer dus, maar ze kan geen kwaad.

    Mijn blogje dat al klaarligt over de Top 2000, wordt even opgeschoven, maar komt zeker en kan dan tegen kerstmis worden opgevolgd door het spannende kerstverhaal. Poeh hee, december feestmaand maar het is wel druk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu schrijf ik hier zelf "Mijn blogje dat al klaarligt...". Maar je schrijft natuurlijk een logje op je blogje :) Volg het maar eens allemaal hè.

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Clemens. Wat heb je mooie gedicht geschreven. Mooie herfstblad laten vallen. Prachtig!Gevoelig snaartje.....!Wat naar dat je bij jou ook niet lekker gaat met je. Quin stond eerste plek 2000 heb ik gehoord. Sterkte met jou. LG, J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede middag Clemens, sommige schaduwen zijn permanent en die horen dan ook voor altijd bij je leven. Mochten ze verdwijnen, dan zul je ze zeker missen. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en dit noem ik een "dicht met een hart erin " Mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms iets teveel hart hè Kay. Je kent het vast wel . Maar in ieder geval kunnen we daar dan soms iets moois mee doen!

      Verwijderen