woensdag 15 december 2021

Top 2000 - dingetjes



 




7 opmerkingen:

  1. December feestmaand dus hier is het volgende evenement! Ik wist dat jullie bijna niet konden wachten, net als ik, dus nu moet het maar gebeuren :)

    Vandaag wordt ook de volledige Top 2000 van Radio 2 bekendgemaakt (uitgezonden tussen kerstmis en nieuwjaar) en ik weet nog niet van al mijn favorieten of ze er instaan, dus het is nog spannend. Grappig, dat dit zo'n groot evenement is geworden hรจ en er zoveel mensen stemmen. Zo kun je de smaak van Nederland ontdekken!

    Op kleine schaal is dat ook mogelijk: mijn broers en zussen en ik stemmen alle zes (meestal) en dit jaar heb ik uit alle lijsten รฉรฉn familielijst samengesteld. Mooi dat het is geworden! Ik vind dat we een goede smaak hebben, haha. Ook al staan er dan wat minder van je eigen favorieten in.

    Ik spreek jullie rond kerstmis weer! Hopelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede avond Clemens, ik luister weinig naar de radio, en al helemaal niet naar de top 2000. Dus ik kan er ook niets over zeggen en ik ga dan ook nergens op stemmen. Nog een fijne voortzetting van de avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens ten eerste bedankt voor je bezoek.
    Nu je lijst even doornemen
    David Bowie zoiezo๐Ÿ‘mijn favo
    Kensington top.
    John Lennon altijd goed. Rolling Stones super normaal wouw ๐Ÿ‘.The Cats super geweldig. De anderen zullen best super zijn maar met deze 200 procent mee eens.
    Hele fijne kerstdagen ๐ŸŒฒ groetjes van mij ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdorie. . . nu had ik een heel stuk getypt en het vergeten in te voeren. Maar ik vind dat je het mooi hebt gedaan, alleen zou ik het iets groter misschien mooier uit vinden komen. Daar kwam mijn commentaar op neer. Voor nu een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen op deze eerste kerstdag ๐ŸŒฒ๐Ÿฅ‚๐ŸŽŠ . Heb nu sportify op met alle kerstnummers op. Avond voor kerst waren we bij dochter heb heeriijke mooie kado's gekregen . Straks komt zoon hier . Als onze ding altijd naar graafplaats ivm sterfdag van mijn pa 1985. En bezoeken graf van Bjorns vriendin . Daarna heerlijk eten ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ fijne dag ๐Ÿ‘๐ŸŽ๐ŸŽ‰ i๐ŸŒฒ๐ŸŒฒ๐ŸŒฒ๐ŸŒฒ๐ŸŒฒ๐ŸŒฒ๐Ÿ™‹๐Ÿ™‹๐Ÿ™‹๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beslist een vrolijke noot in deze tijden. Goede keuzes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Clemens toch ff zo
    Goedemorgen op deze eerste dag van jaar 2022 fijne zaterdag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen