zaterdag 12 februari 2022

Stel





10 opmerkingen:

  1. Nog even een winterverhaal, ik vind dat dat wel kan hoor. Het is uit het leven gegrepen, zoals zich dat op Thatfullmoonguy Manor afspeelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag Clemens, tja de winter is officieel ook nog niet voorbij, al mag van mij de lente wel losbarsten in groen en geel. In de grasveldjes van de gemeente staan hier de narcissen al volop te bloeien, mooi om te zien. Esmeralda kan volgende winter wel weer genieten van haar sneeuwman, nu moet ze zich maar met lente-elfjes bezig houden vind ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens ik dacht beren winterslaap houden. Nou van de week lag opvriesplekken hoor dus kan altijd.
    Kom je omdat 14 februari is 🌹πŸ₯€brengen fijne maandag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedeavond Clemens, Winterverhaal heb je mooi gedaan. Maar winter krijgen niet meer. Beeldje met theelichtje erin maken sfeer in huis. Maakt warme sfeer Clemens. Prachtig!! Fijne avond. Groetjes J&F

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwe post. Het krakje in mijn hart ontdooide meteen. Lieflijk en warm, een arm die zich even naar hem toetrekt,
    lieflijk , een nota fijn om niet te vergeten hoe klein de mens kan zijn. Mechelse groeten ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet je, het is gewoon nog winter en het kan vriezen of dooien of zoals bij jou een wit winterkleed liggen. Ik vind het altijd bijzonder en hartverwarmend hoe je je medebewoners beschrijft en laat opbloeien in je Manor. Ik krijg er altijd inspiratie van, fijn is dat. Mooi gemaakt weer en het is een lief stel hoe ze voor elkaar zorgen <3 ... Liefs weer en een rode winterroos xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedenacht Clemens tijd geleden dat ik hier was. Denk even langs wippen
    Hoe gaat het met je. Nog geen lente hier, nou ja buiten ook niet.
    Trusten 😘 ik ga eens slapen morgen werken
    DoeiπŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Clemens kom je fijne paasdagen wensen πŸ₯šπŸ€πŸ£πŸ₯šπŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Clemens de k zal hier muziek verlanglijstje zien 🀭. Fijne donderdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Clemens op deze Koningsdag πŸ‡±πŸ‡Ί. Kom je fijne feest wensen met jawel ik heb ze . .. de tompoezen hahahahaa. Groetjes van mij πŸ™‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen