woensdag 4 mei 2022

Onverwoest 2022

 





6 opmerkingen:

  1. Dit is een oudje in een nieuwe vorm. Herdenken van wat hier geweest is en wat we nu hebben, is helaas aktueler dan ooit. De Veteraan, mijn oude rododendron is ook aktueler dan ooit, was wéér het eerste leven in mijn tuin en bloeit nu schitterend, de bloemen zijn donkerder van kleur dan vorige jaren dus ik denk dat ze op het juiste moment ruim voldoende water hebben gekregen. O ja, en ik ben óók aktueler dan ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Clemens wat een mooi blog en ja zo dichtbij nu 4 en 5 mei hè.
    Niet te geloven maar ik denk voor deze jonge generatie makkelijker is in te denken wat vrijheid is. Opstaan zonder kogels en bommen om je heen. Verwoesting van je land.
    Bedankt voor je woorden bij mij
    Groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat de rododendron weer zo mooi bloeit . En fijn dat we onze vrijheid vandaag weer mogen vieren, er zijn nog zoveel mensen die niet vrij zijn en vrijuit kunnen spreken zoals wij dat wel kunnen. Fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig om te zien deze rododendron om te zien. Deze heeft wel mooie kleur. Ik hou wel deze kleur. Wat heb je mooie gevoelig gedicht geschreven. Hopelijk in de wereld vrijheid kunnen genieten., Er zijn 2 landen oorlog maken. Vreselijk te worden. Ik hoop dit nou afgelopen zijn..... Triest te worden. Ik kom je zonnige weekend wensen. Groetjes J&F

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al stopt jouw bloei, en herleeft het bij lenteweer, keer op keer kijk ik met bewondering naar jou. Zo ook naar dit schrijven. Groetjes Clemens en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Clemens ja wat is hijooi geworden ja als maandag nog last van heb bel ik ff dan zit gebit veelste strak . Maar kan nu zo lekker goed eten hahah. Bedankt voor je bezoekje fijne weekend 👍 groetjes van mij 🙋😘.

    BeantwoordenVerwijderen