zaterdag 23 september 2023

Vlam


 



8 opmerkingen:

  1. Waarmee ik maar wil zeggen dat ideologieën, principes, schone kunsten en wat al niet, altijd minder belangrijk zijn dan de mensen om je heen. Die mensen, die heb je ècht nodig. Ik ben zo iemand die de personen die ooit belangrijk voor me waren, nooit vergeet. Soms, op de raarste momenten of tijdens periodes van rust en bezinning, duiken ze opeens weer op in mijn gedachten! Nou.... soms???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk Clemens, mensen zijn altijd belangrijker dan dingen. Een mooi gedicht dat ik wel meerdere keren moest lezen om de essentie ervan binnen te krijgen. Ook het schilderij van Edi staat er weer prachtig bij. Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Clemens wie kan zonder mensen en dieren niemand toch. Wat een prachtige schilderij je zou haar bijna willen terug roepen om haar gezicht te zien en met haar praten. Ik ga zoijn implantaloog bellen . Spoedje mijn implantaat viel zaterdag eruit😱
    Ach ja zo blijf je bezig gisteren prachtig weer en ben even met familie naar Koemarkt geweest
    Voor nu fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mens kan noch moet vergeten, als men spreekt over verdriet of warme liefde. Houdt die vlam levend hoe dan ook, het is een bron van inspiratie. Zuidelijke groeten. ps: weerom prachtig-mooi geschreven ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Kay! Ja, warme gevoelens, daar leven we van ook al loopt het soms niet fijn af. En in de kunst kunnen we er ook nog iets moois van maken dat ook anderen aanspreekt, dat is dubbele winst.

    Groeten van hierzo, achter alle rivieren - achter alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij personen die belangrijk zijn. Kun je beter wel contact houden. Verdriet en warmte..... Dit heb je heel goed geschreven. Kunst is zeker wel apart om te zien. Fijne dag voor jou Clemens. Groetjes J&F. https://yova.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn oma overleed in 1993. Er gaat geen week voorbij of ik denk aan haar. Als je dat achterlaat in iemand, ben je een goed mens geweest...
    Mensen zijn pas overleden als wij ze zijn vergeten. Dat gebeurt niet ♥
    Een prachtig gedicht. Knap hoe ieder woord op de juiste plaats staat. Je bent een kei.

    BeantwoordenVerwijderen