donderdag 23 november 2023

Ellen





 

12 opmerkingen:

  1. In alle hoeken van de Aarde maken elfen, engelen, mensen en wat al niet, nu al aanstalten om naar Thatfullmoonguy Manor te komen voor de kerstdagen! Is dat lief of niet? Het wordt dus weer gezellig; afijn, u zult het vanzelf merken. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zijn jouw woorden gevuld met warmte, liefde, sprookjes en dromen. Mijn wens is hou die vast en laat al het geluk over jullie komen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kay, dankjewel! Jazeker, met een beetje liefde en warmte in de basis, doet de fantasie de rest van het werk! Sprookjes en dromen, altijd beschikbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wéér op de verkeerde plek gereageerd....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Clemens, het enige dat je hertje mist om Rudy te zijn is zijn rode neus ;) ach ja hij zal vast wel op tijd bij de Manor arriveren. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele goedemorgen Clemens kijk je bent er al klaar voor. Voor de winterwonderland. Wij zijn gisteren naar Intratuin in Duiven geweest . De grootste kerstshow. Ook al klaar voor . O ja zorg elfjes goed gekleed zijn als ik mag geloven wat men zegt word koude winter en treed al vroeg in. Zo iets van de winters die ik van vroeger ken. Sinterklaas intocht ik speelde in muziek korps en haalde hem in. Nou koud toen bbbbbrrrr. Ik wens je een fijne zondag toe 🍞🍳 groetjes van mij 🙋😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ben ik weer ik speelde piccalo zo lekker van metaal lekker koud. Dit jaar weinig kerst on huis zelf geen boom 🌲 met ziekenbed in huiskamer en rolstoel niet te doen. Alleen haardmantel met kerst en boompje in de tuin . Maar blijft gezelligw tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahah nou heb je er trommelles gehad maar vond piccalo leuker eigenlijk ook best dwarsfluit maar die was telang ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Clemens, wat fijn om je weer te lezen! Ik heb je gemist (-:
    Met een rendier meevliegen, wie kan ik bellen? Natuurlijk mag er onderweg worden gegraasd.
    Gisteren was het volle maan, ze was zo rond en licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Clemens, .. je laatste 3 gedichten gelezen en weer wonder mooi xx ...
    Prachtig zweven, ... hoe je het beschreef, zo mooi, het schemer maakt wonderen waar
    De Vlam is ook zo mooi en ergens zo verdrietig, met een prachtige plaat er bij
    Ellen gaat het redden, alleen al omdat je er over schrijft ;-) ... helemaal mooi

    Je zit zeker met je hoofd al in de Manor, alles organiseren tot een waarlijk groot en mooie happening, de kerst, ... altijd mooi, alleen al die lampjes al
    Laat maar een hoop hout sprokkelen, voor de grote open haarden dit jaar, want het is nu al behoorlijk koud.

    Een mooie dag voor je en een bos rode winterrozen xx ... Luun

    BeantwoordenVerwijderen